۴ رکن بازاریابی رابطه مند

قسمت بعدی
تعریف گسترده تر وفاداری مشتری به این صورت است که وفاداری با سه عنصر زیر همراه است:

۱ – عنصر رفتاری مشتری که همان تکرار عمل خرید است،

۲ – عنصر نگرشی مشتری که همان تعهد و اطمینان مشتری است،

۳ – عنصر در دسترس بودن گزینه های زیاد برای انتخاب و انجام عمل خرید.

صاحب نظران دانش بازاریابی، مزایای زیادی را برای وفاداری برشمرده‌اند که برخی از بارزترین آنها عبارتند از:

۱ – کاهش هزینه‌های جذب مشتریان جدید،

۲ – کاهش حساسیت مشتریان به تغییرات و قیمت‌ها،

۳ – افزایش موانع برای ورود رقبای جدید.

جهت  اخذ ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
در زیر به چهار رکن اصلی برای پی‌ریزی بازاریابی رابطه مند که منجر به وفاداری مشتریان می شود اشاره می‌کنیم:
اعتماد

♦اعتماد یکی از مهمترین بنیان‌های بازاریابی رابطه مند است.

♦اعتماد، اعتقاد یک طرف رابطه به قابل اتکا بودن گفته‌ها و تعهدات طرف دیگر می‌باشد.

♦مورگان و هانت معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه، متضمن داشتن سطحی از اطمینان هریک از طرفین به راستی و درستی قول و وعده‌های طرف مقابل است.

♦آنها همچنین علت تاکید بر اعتماد به عنوان یک متغیر بازاریابی رابطه‌مند را در ضرورت آن برای شکل گیری مبادلات رابطه‌ای می‌دانند.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
۴ رکن بازاریابی رابطه مند
Description
♦مورگان و هانت معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه، متضمن داشتن سطحی از اطمینان هریک از طرفین به راستی و درستی قول و وعده‌های طرف مقابل است. ♦آنها همچنین علت تاکید بر اعتماد به عنوان یک متغیر بازاریابی رابطه‌مند را در ضرورت آن برای شکل گیری مبادلات رابطه‌ای می‌دانند.
Author
Publisher Name
آریان گستز
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *