۴۷ توصیه درباره تدوین استراتژی فروش از زبان حرفهایها
۴۷ توصیه درباره تدوین استراتژی فروش از زبان حرفهایها را می توانید در متن زیر دنبال کنید:
قسمت هفدهم
۲۰- به جای اهداف «فروش»، اهدافی را در مورد «فعالیتها» تعیین کنید.
-تیمو رِین (Timo Rein)، رئیس و یکی از بنیانگذاران شرکت Pipedrive میگوید: «کتابفروشی را تصور کنید که هدف فروش ۱۰۰۰ دلار در روز را برای خود تعیین کرده است.
-اگر پس از صحبتکردن با ۱۷ نفر نتواند هیچ کتابی بفروشد چطور؟
-و بدتر از آن، اگر فرد هفدهم با رفتاری تند و زننده از خرید کتاب از او خودداری کند، چطور؟
-بدون شک این مسئله میتواند موجب دلسردشدن فروشنده شود و ادامهی مسیر را برای او دشوارتر کند.
-«باور کنید که ما نیز، پیش از تأسیس شرکت Pipedrive، فروشمان را دقیقا به همین شکل و با رفتن به درب خانهها و مواجهشدن با برخوردهایی تند و زننده شروع کردیم.»
-حال اگر همان فروشندهی کتاب، هدف فعالیت-محورِ صحبتکردن با ۲۰ مشتری احتمالی در روز را داشته باشد چطور؟
-با تمرکز نکردن بر هدف نتیجه-محورِ کسب درآمدِ ۱۰۰۰ دلار در روز و تغییر آن به هدف فعالیت-محور به این معنی است که حتی اگر ۱۷ نفر به او پاسخ منفی بدهند نیز اهمیتی ندارد، چون هنوز ۳ نفر دیگر باقی ماندهاند که باید با آنها صحبت کند.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.