۱۹ عادت یک فروشنده موفق
۱۹ عادت یک فروشنده موفق را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:
فروش
قسمت بعدی
۴ – محصول خود را میشناسند
توانایی فروش یک محصول فقط نیمی از موفقیت است، شناخت کامل محصولی که قرار است به فروش برسد، نیمهی دیگر موفقیت در فروش را تشکیل میدهد.
گزینه HubSpot پلتفرمی برای فروش و بازاریابی است که به شرکتها کمک میکند تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنند و مشتریان بالقوه و راغب را به خریداران واقعی تبدیل کند.
نمایندهی فروش
در این پلتفرم، افرادی که به تازگی به عنوان نمایندهی فروش استخدام میشوند، مراحل آموزشی سختی را میگذرانند.
هر فروشنده باید وبلاگ یا وبسایتی را با استفاده از ابزارهای این پلتفرم بسازد.
این کار به فروشندگان کمک میکند تا با مشکلات بازدیدکنندگان سایت از نزدیک آشنا شوند و خود دشواریها را لمس کنند.
با گذراندن این دورهی آموزشی سخت، فروشندگان یاد میگیرند که با مشتریان بالقوه همراهی و همدردی کنند و محصول و خدمات خود را به خوبی بشناسند.
شبکه های ارزش و زنجیره ارزش خدماتی
پس از معرفی مدل پورتر برای زنجیره ارزش در سال ۱۹۸۵، این مدل تفکر مدیران بنگاههای کسب و کار را تحت سیطره خود قرار داد.
با وجود این بسیاری از کسب و کارهای خدماتی همانند بانکها، بیمارستانها، شرکتهای بیمه و شرکتهای ارائه دهنده خدمات مشاوره مدیریت دریافتند که مدل زنجیره ارزش مایکل پورتر با واقعیتهای بخشهای صنایع خدماتی منطبق نیست.
بر همین اساس استابل و جلداستاد
در سال ۱۹۹۸ دو مدل جدید پدیدآوری ارزش با عناوین کارگاههای ارزش و شبکههای ارزش را شناسایی کردند،آنها مدعی شدند که زنجیرهی ارزش یک مدل برای ساختن محصولات است، در حالی که کارگاه ارزش مدلی برای حل مسائل مرتبط با مشتری یا صاحب کار در محیط های خدماتی است،شبکه ارزش نیز یک مدل برای واسطهگری مبادلات بین مشتریان است،هر یک از این مدل ها یک مجموعه از فعالیتهای اساسی به منظور پدیدآوری و تحویل شکلهای خاص ارزش به مشتریان ارائه میکند.
سخن آخر
شایان ذکر است که بسیاری از مدلهای کسب و کار امروزی ترکیبی از هر دو مدل زنجیرهی ارزش سنتی و مدل زنجیره ارزش خدماتی (کارگاههای ارزش) است.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675
گواهینامه CE اروپا از تخصص های ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.