۱۹ عادت یک فروشنده موفق

۱۹ عادت یک فروشنده موفق

۱۹ عادت یک فروشنده موفق را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:

 

فروش
قسمت بعدی
۲- از قبل خودشان را آماده می‌کنند.

نمایندگان فروش موفق، پیش از برقراری ارتباط با مشتری، آماده می‌شوند.

آنها در مورد مشتریان بالقوه و ایده‌آل تحقیق و همه‌ی اطلاعات لازم را پیش از ملاقات با مشتری جمع‌آوری می‌کنند.

فروشندگان موفق هیچ‌وقت بدون تحقیق و آمادگی قبلی، فعالیتی را شروع نمی‌کنند.

آنها چالش‌ها و پرسش‌های احتمالی را پیش‌بینی و پاسخ‌های مناسب را برای شرایط مختلف آماده می‌کنند؛ به این ترتیب، احتمال از دست دادن مشتری بسیار کاهش می‌یابد.

ادامه دارد…

۳- فرآیند جذب مخاطب هدفمند (Lead generation) توسط آنها، قابل اندازه‌گیری و تکرار است

یک فرآیند عالی و بی‌نقص به اقدامات کوچک‌تر و قابل اندازه‌گیری تقسیم می‌شود،با بررسی هر مرحله از این فرآیند، نماینده‌ی فروش می‌تواند نقاط ضعف خود را بیاید و در جهت تقویت و بهبود آنها گام بردارد.

به عنوان مثال

فروشنده‌ای را در نظر بگیرید که می‌تواند تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را به مشتریان راغب (lead) تبدیل و توجه آنها را به محصول جلب کند، اما در ادامه‌ی مسیر یعنی تشویق آنها به خرید و در نهایت فروش بیشتر، موفق نیست،با پیگیری تمام مراحلی که طی کرده است، این فروشنده می‌تواند نقاط ضعف خود را پیدا و در جهت بهبود آنها تلاش کند.

نماینده‌ی فروش با پرسیدن سؤالاتی مانند سؤالات زیر می‌تواند نتایج فعالیت خود را بررسی کند:

آیا فرآیند معرفی محصول به اندازه‌ی کافی متقاعدکننده نبوده است؟

آیا فرآیند پیگیری مؤثر نبوده است؟
پس از بررسی این موارد، نماینده‌ی فروش، از نحوه‌ی عملکرد خود آگاهی کامل پیدا می‌کند و می‌داند که باید روی کدام مرحله بیشتر تمرکز کند و نقاط ضعف را بهبود ببخشد.

فرآیند جذب مشتری راغب یا هدفمند (Lead generation) چیست؟

مخاطب هدفمند (Lead) فردی است که علاقه خود را نسبت به خدمات یا محصولات شما نشان می‌دهد،هر تلاشی که برای جذب این مخاطب انجام شود، فرآیند جذب مخاطب راغب است که یک فروشنده‌ موفق از تمامی مراحل آن می‌تواند به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم، بهره ببرد.

ادامه دارد…

 

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
۱۹ عادت یک فروشنده موفق
Description
آیا فرآیند معرفی محصول به اندازه‌ی کافی متقاعدکننده نبوده است؟ آیا فرآیند پیگیری مؤثر نبوده است؟ پس از بررسی این موارد، نماینده‌ی فروش، از نحوه‌ی عملکرد خود آگاهی کامل پیدا می‌کند و می‌داند که باید روی کدام مرحله بیشتر تمرکز کند و نقاط ضعف را بهبود ببخشد. فرآیند جذب مشتری راغب یا هدفمند (Lead generation) چیست؟ مخاطب هدفمند (Lead) فردی است که علاقه خود را نسبت به خدمات یا محصولات شما نشان می‌دهد،هر تلاشی که برای جذب این مخاطب انجام شود، فرآیند جذب مخاطب راغب است که یک فروشنده‌ موفق از تمامی مراحل آن می‌تواند به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم، بهره ببرد.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'