۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان

۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان

۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان  را در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

قسمت دوم
۲- مشتری خود را به روشنی تعریف کنید

چه کسی احتمال دارد که محصول شما را بلافاصله خریداری کند؟ از آن مشتری یک شمایل بسازید سوالات خاص بپرسید:

-چند ساله هستند؟
-آیا مونث هستند یا مذکر؟
-آیا فرزند دارند؟

۳- مشکل را به روشنی شناسایی کنید
مشتری‌تان چه مشکلی دارد که شما می‌توانید آن را حل کنید؟

-اگر مشتری‌تان را به درستی شناسایی کرده باشید، این افراد برای حل مشکلشان به شما پول می‌پردازند.

-گاهی مشکلات روشن و واضح هستند.
-گاهی مشکلات آشکار یا روشن نیستند.
-گاهی مشکلی برای مشتری وجود ندارد.

-اگر مشکلی وجود نداشته باشد، مشتری محصول شما را خریداری نخواهد کرد.

نکته مدیریتی
عوامل موثر بر انتخاب محصول برای عرضه در فروشگاه:

1-قابلیت عرضه در بازار

2-حاشیه سود

3-مصرفی بودن

4-قابل رقابت بودن

5-شناخته شده بودن

6-برچسب اختصاصی

7-کیفیت

ادامه دارد…

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

Summary
Article Name
۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان
Description
-گاهی مشکلات روشن و واضح هستند.-گاهی مشکلات آشکار یا روشن نیستند.-گاهی مشکلی برای مشتری وجود ندارد.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو گواهینامه ایزو گواهینامه CE آموزش ایزو