۱۲ نکتهی عملی برای رهبری
۱۲ نکتهی عملی برای رهبری را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:
قسمت بعدی
۲- بنا را بر اعتماد بگذارید.
وقتی بیشائبه به تیمتان اعتماد میکنید، آنها هم کارشان را عالی انجام میدهند.
مدیران بیتجربه عادت دارند در جزئیات کار اعضای تیمشان دخالت کنند؛ در حالی که در واقع باید ابزارها و حمایت لازم برای انجام کار به بهترین نحو را به آنها عرضه کنند.
اگر در کار تیمتان دخالت نکنید ممکن است مدام نگران باشید که مبادا کارها اشتباه پیش برود.
اما بنابر تجربهی من، بیشتر کارمندان تمام تلاششان را خواهند کرد تا یک کار عالی و بینقص تحویل داده و اعتماد شما را حفظ کنند.
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
۳- تفاوت میل و مهارت را بدانید.
دو دلیل عمده برای خوب کار نکردن وجود دارد: کمبود مهارت و کمبود میل برای کار.
مشکل مهارت به راحتی با آموزش، تمرین و حمایت حل میشود.
اما میل نداشتن برای کار، کمی سختتر است.
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
پر کردن جای خالیِ انگیزه اما زمان بیشتری میبرد.
باید برای نفوذ بر انگیزهی کارکنان خود زمان صرف کنید.
آیا متوجه هستند که کارشان چه تاثیری بر نتیجه نهایی دارد؟
آیا مشکلی دارند که مانعشان شده است؟
به عنوان مدیر، پیدا کردن جواب این سوالات وظیفهی شماست.
ادامه دارد…
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco