لوگو

۱۰ نوع مشتری که هر کسب و کار باید بشناسد!

قسمت بعدی
۱- بی‌علاقه

←آنها چیزی که شما فراهم می‌کنید را نمی‌خواهند و این لزوما چیز بدی نیست.

←شرکت‌های موفق روی مشتری‌هایی متمرکز هستند که خواهان محصول‌شان هستند، در حالی‌که شرکت‌های بی‌تمرکز به همه توجه می‌کنند.

←هانسلمن در مصاحبه‌اش گفت ”داشتن تعدادی مشتری بی‌علاقه اشکالی ندارد.

←با تلاش برای تغییر آن‌ها وقت‌تان را تلف نکنید.“

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

۲- جدا افتاده

←شما این مشتری‌ها را برده‌اید اما آنها فاقد وفاداری هستند.

←شما را صرفا یک تامین‌کننده‌ی دیگر می‌بینند که گاهی می‌توانید کمک‌شان کنید.

←در واقع منطقا خوشحال هستند، اما هیچ خریدی ندارند.

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

←او در وب‌گاه منجمنت‌ ایشوز نوشت ”نتیجه، ریزش مشتری و مبارزه‌ی دائم برای جذب کسب‌وکار جدید است.

←کسب‌وکارهای مشتری‌محور واقعی این مشتری‌ها را شناسایی کرده و سخت تلاش می‌کنند روابطی را که ایجاد کرده‌اند، تقویت کنند.“

ادامه دارد…

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

 

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *