گوش دادن را یاد بگیرید
گوش دادن را یاد بگیرید و در متن زیر دنبال بفرمایید:
تحمل کردن انتقاد
ویژگی شاخص رهبران بزرگ فقط مهارت اجرای ایدههای خلاقانه و استقامت فولادین در برابر مشکلات نیست، بلکه آنها یاد گرفتهاند چگونه صدای مشتریان، کارمندان و نصیحتهای خیرخواهانه را بشنوند، تحمل انتقاد کار آسانی نیست ولی اگر فقط به حرفهای دلخواه خود گوش فرا سپارید راه به جایی نخواهید برد.
بازخورد مشتری
به بازخوردهایی که از مشتریان دریافت میکنید، به خصوص علت علاقهی آنها به محصول شما و کمبودهای احتمالی آن بسیار دقت کنید، کارآفرینان با تجربه عقیده دارند گوش سپردن به دغدغههای مشتریان کمک شایانی به رشد کسب و کار آنها میکند.
جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.