کنترل عصبانیت خود و دیگران در مشاجرات

کنترل عصبانیت خود و دیگران در مشاجرات

کنترل عصبانیت خود و دیگران در مشاجرات را دنبال کنید؛

استفاده از صدای آرام و آهسته

از صدای آرام و آهسته استفاده کنید ، این کار باعث می شود طرف مقابل هم آهسته تر صحبت کند،حرف طرف مقابل را گوش دهید،آدمها وقتی احساس میکنند طرف مقابل به حرفشان گوش نمی دهند عصبانی می شوند.

آرام کردن فرد عصبانی

بنابراین برای آرام کردن فرد عصبانی می توانید از جمله هایی مانند ” حرفهایت را می شنوم، متوجه هستم که عصبانی هستید ، فکر نکن متوجه نمیشم “،استفاده کنید
حتی اگر فرد عصبانی حرفی نادرست به زبان آورد درست نیست اصلا با او بحث کنیم.

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

Summary
Article Name
کنترل عصبانیت خود و دیگران در مشاجرات
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو گواهینامه ایزو گواهینامه CE آموزش ایزو