کم کاری کارمندان

کم کاری کارمندان

چرا برخی کارمندان کم کارند؟

اتفاق افتاده که به عنوان مدیر یا ارباب رجوع از کم کاری یک کارمند کلافه شوید؟

وقتی در شرکتی کارها درست انجام نمی‌شود یا اصلا انجام نمی‌شود، سوال بالا ذهن مدیر را به خود مشغول می‌کند.

طبق تحقیقات گسترده‌ای که فردیناند فورینز انجام داده است عمده‌ترین دلیلی که کارمندان کارهایی را که شما انتظار دارید، انجام نمی‌دهند این است که:

آنها نسبت به کارهایی که باید انجام دهند توجیه نیستند؛ یا به عبارتی آنها اصلا نمی‌دانند قرار است چه کاری انجام دهند.

وقتی یک کارمند نمی‌داند دقیقا باید چه کاری انجام دهد مشکل از او نیست بلکه از مدیر است.

برای اینکه شرکت بتواند بازدهی بالایی داشته باشد، مدیر باید به ۴ نکته به طور جدی پایبند باشد:

۱- انتظارات خود را به طور صریح به همه انتقال دهد.

۲ – اطلاعات و امکانات لازم را برای درست انجام دادن کارها فراهم کند.

۳ – بازخورد بگیرد و ارزیابی کند، کارمندان خوب را تشخیص دهد و از آنها به خوبی تجلیل کند.

۴ – کارمندان را به پیشرفت تشویق کند.

شرکت مهندسی مشاور آریان گستر مشاور سیستم های مدیریتی ایزو ،ایزو 9001 و ایزو 14001 و … آماده خدمت رسانی به سازمان ها میباشد همچنین در زمینه سایر سیستم های مدیریتی شامل مشاوره تعالی سازمانی مشاوره مدیریت استراتژیک مشاوره منابع انسانی  و نیز در زمینه ارائه گواهینامه محصول جهت صادرات بطور تخصصی فعالیت دارد.

مشاوره ایزو 

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *