لوگو

آیا آمادگی کار کردن در استارتاپ را دارید؟

آیا آمادگی کار کردن در استارتاپ را دارید؟با ما در متن زیر همراه بمانید:

 

برای اینکه در استارت‌آپی کار کنید، باید سه کار را انجام دهید که در هیچ مدرسه کسب‌وکار یا شرکت بزرگی یاد نمی‌گیرید.

1) مدیریت ابهام:

استارت‌آپ‌ها آزمایشگاه‌های بزرگی هستند. فرضیه‌ها یکی پس از دیگری تست می‌شوند. عناوین، مرز وظایف، نقش‌ها و مسوولیت‌ها اغلب سیال هستند و تیم برای اختراع و خلاقیت و پیش رفتن به سوی اهداف متغیر، در قالب یک واحد کار می‌کند،با در نظر گرفتن این پویایی سازمانی هر کسی که در یک استارت‌آپ کار می‌کند باید حجم زیادی از ابهام و عدم قطعیت را بپذیرد.

2) کنار زدن محدودیت‌ها:

تمایل به پیدا کردن راه حل برای موانع و سوال طرح کردن برای هر چیز به جای منفعل بودن و یک جا نشستن، کلید موفقیت در یک استارت‌آپ است.
اگر می‌خواهید برای یک استارت‌آپ کار کنید، باید شخصیتی داشته باشید که همواره به‌دنبال حل مشکل است یا راه‌حل موجود را بهینه‌تر می‌کند.

3) داشتن حس مالکیت:

وقتی در استارت‌آپ کار می‌کنید، حس ماموریت داشتن و ماجراجویی خیلی بیشتر از یک سازمان سنتی است و تلاش‌های شما به‌طور مستقیم به ارزش و موفقیت بنگاه شما مربوط می‌شود.

نیروی خدمات زباله‌ای

بنابراین، نباید فقط نگران کار خودتان باشید، بلکه همه جنبه‌های شرکت‌تان باید دغدغه شما باشد استارت‌آپ نباید منتظر باشید نیروی خدمات زباله‌ای را که روی زمین افتاده بردارد و همه باید خودشان را مالک آنجا بدانند.

 

 

 

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *