کارکنان خوب چه چیزهایی را تحمل نمیکنند؟
کارکنان خوب چه چیزهایی را تحمل نمیکنند؟در متن زیر مطالعه بفرمایید:
کارکنان خوب 7 مورد زیر را نمی توانند رعایت کنند:
۱. نادیده گرفته شدن، به خصوص وقتی برای رسیدن به اهدافی که شما برایشان تعیین کردهاید، سخت در تلاشند.
۲. وقتی با آنها طوری رفتار میشود که انگار کودک یا مجرمند.
۳. اینکه احساس کنند نیازهای شرکت از هر چیزی مهمتر است و نیازهای کارکنان هیچ اهمیتی ندارد.
۴. مشغله زیاد اگر حجم کارها زیاد است و به کارکنان بیشتری نیاز دارید، با مدیرت صحبت کنید. جسارت داشته باشید چون سرپرست بودن یعنی جسور بودن.
۵. بیاعتمادی نسبت به مدیر.
۶. سرپرستی شدن توسط کسی که به مشکلات آنها اهمیت نمی دهد.
هیچکس از شما بهعنوان یک سرپرست انتظار ندارد که تمام راهحلها را بلد باشید. اما بدترین کار این است که بدانید مشکلی وجود دارد اما به روی خودتان نیاورید.
۷. ماندن در ابهام و بیخبری. اگر کارکنان را در جریان اهداف سازمان، چالشها، بودجه و برنامهها قرار ندهید، چرا باید روی شما حساب کنند؟
چرخه حیات سازمان:
مراحل متوالی رشد و توسعه که سازمان از آنها عبور می کند.
چهار مرحله اصلی چرخه:
1- تولد 2- رشد 3- افول 4- مرگ
یک ضرب المثل ژاپنی میگه:
اگر میخوای جای رئیست بشینی، پس هلش بده بره بالا! برای پیشرفت نباید زیرآب کسی رو زد،اگر می بینی کسی تیرش به هدف نشسته شاید علتش آن باشد که قبلا مدادش آن هدف را خوب روی کاغذ آورده!علاوه بر تیرها، مدادهای خود را نیز تیز کنید.
راهکارهای پیروزمندانه در بازاریابی
در کتاب فیلیپ کاتلر راهکارهای پیروزمندانه در بازاریابی به ۹مورد تقسیم شده است:
-پیروزی در سایه کیفیت
-پیروزی در سایه خدمات بهتر
-پیروزی در سایه قیمتهای پایین
-پیروزی در سایه داشتن سهم بزرگی از بازار
-پیروزی در سایه متناسب و همخوان شدن
-پیروزی در سایه بهسازی پیوسته فراورده
-پیروزی در سایه نوآوری
-پیروزی در سایه ورودبه بازارهای پررشد
-پیروزی در سایه فراتر رفتن از انتظار مشتری
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.