77959675 - 02177942240

راضی کردن همه کارکنان توهم یا واقعیت

راضی کردن همه کارکنان توهم یا واقعیت را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

نوشته کوتاهی از «کالین پاول»؛ وزیر دفاع اسبق امریکا شامل 18 توصیه مدیریتی او را به مخاطبانم معرفی و توصیه می کنم که آن را بخوانند.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

اولین پیام او این است که مدیرانی که با این خیال خام که کسی را نرنجانند و همه کارکنان را راضی نگه داشته و خوشحال کنند، کارکنان را درست و دقیق ارزیابی نمی کنند و بین کارکنانی که عملکردهای متفاوتی دارند فرق نمی گذارند و پاداش ها را مساوی یا تقریبا مساوی تقسیم می کنند؛ در واقع کاری می کنند که بهترین و بهره ورترین کارکنان ناراضی و بی انگیزه شوند.

بین کارکنان فرق بگذارید

توصیه مؤکد او این است که بین کارکنان فرق بگذارید و به دنبال راضی نگه داشتن همه کارکنان نباشید چون چنین هدفی دست یافتنی نیست.

در آخر

«سایمون سینک» هم همین نظر را دارد و معتقد است وقتی ما مدیران، تلاش و اصرار برای راضی نگه داشتن همه کارکنان را شروع می کنیم در نهایت همه ناراضی می شوند؛ حتی خودمان!

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
راضی کردن همه کارکنان توهم یا واقعیت
Description
اولین پیام او این است که مدیرانی که با این خیال خام که کسی را نرنجانند و همه کارکنان را راضی نگه داشته و خوشحال کنند، کارکنان را درست و دقیق ارزیابی نمی کنند و بین کارکنانی که عملکردهای متفاوتی دارند فرق نمی گذارند و پاداش ها را مساوی یا تقریبا مساوی تقسیم می کنند؛ در واقع کاری می کنند که بهترین و بهره ورترین کارکنان ناراضی و بی انگیزه شوند.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *