راضی کردن همه کارکنان توهم یا واقعیت
راضی کردن همه کارکنان توهم یا واقعیت را در متن زیر مطالعه بفرمایید:
نوشته کوتاهی از «کالین پاول»؛ وزیر دفاع اسبق امریکا شامل 18 توصیه مدیریتی او را به مخاطبانم معرفی و توصیه می کنم که آن را بخوانند.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
اولین پیام او این است که مدیرانی که با این خیال خام که کسی را نرنجانند و همه کارکنان را راضی نگه داشته و خوشحال کنند، کارکنان را درست و دقیق ارزیابی نمی کنند و بین کارکنانی که عملکردهای متفاوتی دارند فرق نمی گذارند و پاداش ها را مساوی یا تقریبا مساوی تقسیم می کنند؛ در واقع کاری می کنند که بهترین و بهره ورترین کارکنان ناراضی و بی انگیزه شوند.
بین کارکنان فرق بگذارید
توصیه مؤکد او این است که بین کارکنان فرق بگذارید و به دنبال راضی نگه داشتن همه کارکنان نباشید چون چنین هدفی دست یافتنی نیست.
در آخر
«سایمون سینک» هم همین نظر را دارد و معتقد است وقتی ما مدیران، تلاش و اصرار برای راضی نگه داشتن همه کارکنان را شروع می کنیم در نهایت همه ناراضی می شوند؛ حتی خودمان!
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Instagram :@Aryangostarco