لوگو

کارکنان تان را به ارائه ی پیشنهاد و انتقاد تشویق کنید

 

 

ارزش کارکنان

کارکنان با ارزش ترین منابع شرکت هستند آنها هر روز در سنگرهای کاری حضور دارند بنابراین خوب میدانند که ایراد کار کجاست،اگر فروش جدیدترین محصول تان راکد است، احتمالا آنها دلیلش را می دانند اگر فرایند بیشتر از آنکه مفید باشد، دست و پاگیر است، دلیل این را نیز می دانند.

چالش اصلی

چالش اصلی، دریافت بازخورد از آنهاست باید طوری رفتار کنید که آنها احساس کنند می توانند به راحتی و بدون واسطه با خبرهای خوب یا بد به سراغ شما بیایند باید طوری برخورد کنید که بدانند به حرف آنها گوش می کنید و به آنها اهمیت می دهید.

بهترین حالت دریافت بازخورد از کارکنان

مدیر جدید یک سازمان، که از برخی از کارکنان کمترین بازده را دریافت کرده بود، تنها با گوش دادن به حرفهای کارکنانش فهمید که در برخی از بخش های سازمان فرایندهایی در حال اجراست که مربوط به ۵ سال پیش است،این فرایند باعث عصبانی شدن مشتریان و نیز آسیب کارکنان شده بود.

سخن آخر

مدیر به پیشنهادات کارکنان عمل کرد و با این کار به آنها انرژی داد زیرا آنها دریافتند که برخی چیزها که به فکرشان می رسد ممکن است واقعا تغییر ایجاد نکند اما به بهتر شدن اوضاع کمک می کند،به طور فعال خواهان دریافت پیشنهاد باشید و به جای ایستادن و گوش کردن، به آنها عمل کنید.

 

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675

گواهینامه CE اروپا

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *