چرا برخی کارمندان کم کارند؟

چرا برخی کارمندان کم کارند؟با ما همراه بمانید:

اتفاق افتاده که به عنوان مدیر یا ارباب رجوع از کم کاری یک کارمند کلافه شوید؟

♦ وقتی در شرکتی کارها درست انجام نمی‌شود یا اصلا انجام نمی‌شود، سوال بالا ذهن مدیر را به خود مشغول می‌کند.

♦ طبق تحقیقات گسترده‌ای که فردیناند فورینز انجام داده است عمده‌ترین دلیلی که کارمندان کارهایی را که شما انتظار دارید، انجام نمی‌دهند این است که:

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.

♦ آنها نسبت به کارهایی که باید انجام دهند توجیه نیستند؛ یا به عبارتی آنها اصلا نمی‌دانند قرار است چه کاری انجام دهند.

♦ وقتی یک کارمند نمی‌داند دقیقا باید چه کاری انجام دهد مشکل از او نیست بلکه از مدیر است.

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.
برای اینکه شرکت بتواند بازدهی بالایی داشته باشد، مدیر باید به ۴ نکته به طور جدی پایبند باشد:

۱- انتظارات خود را به طور صریح به همه انتقال دهد.

۲ – اطلاعات و امکانات لازم را برای درست انجام دادن کارها فراهم کند.

۳ – بازخورد بگیرد و ارزیابی کند، کارمندان خوب را تشخیص دهد و از آنها به خوبی تجلیل کند.

۴ – کارمندان را به پیشرفت تشویق کند.

 

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
چرا برخی کارمندان کم کارند؟
Description
۱- انتظارات خود را به طور صریح به همه انتقال دهد. ۲ - اطلاعات و امکانات لازم را برای درست انجام دادن کارها فراهم کند. ۳ - بازخورد بگیرد و ارزیابی کند، کارمندان خوب را تشخیص دهد و از آنها به خوبی تجلیل کند. ۴ - کارمندان را به پیشرفت تشویق کند.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *