لوگو

چگونه برند شخصی خود را توسعه دهیم؟

چگونه برند شخصی خود را توسعه دهیم؟با ما همراه باشید

 

قسمت پایانی

توصیه‌ها و گام‌هایی برای توسعه برند شخصی آنلاینبرای توسعه برند شخصی باید اقدامات زیادی صورت گیرد،اصولاً ایجاد و توسعه برند شخصی، فعالیتی است که به‌طور مستمر می‌بایست ادامه داشته باشد.

در اینجا چند گام اساسی برای برند شخصی را مطرح می‌کنم:

۱- قبل از مجازی شدن، واقعی باشید:

خودتان را آن گونه که هستید توصیف کنید.

ویژگی‌های خود و بیانیه‌ی برند خود را تهیه کنید و آن‌ها را به آنچه در واقعیت هستید، نزدیک کنید.

۲ – معیارهای خود را بشناسید:

باید تعیین کنید که وقتی، شخصی شما را در اینترنت جستجو می‌کند، چه معیارهایی را در مورد شما ببیند؟

۳‌- با کارهای ساده شروع کنید:

ابتدا به نام خود، یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی ثبت کنید و دارای هویت آنلاین شوید،بسیاری از مردم سایت‌های ساده و یک‌صفحه‌ای ایجاد می‌کنند که شکل مجازی رزومه است‌ و شامل اطلاعات تماس شخص می‌باشد،این سایت‌ها اطلاعات خوبی در اختیار جویندگان می‌گذارند و جایگاه شما را ارتقا می‌دهند.

۴- واقعی را با مجازی ارتباط دهید:

دنیای مجازی و واقعی خود را با هم ترکیب کنید،برند آنلاین شما باید انعکاسی از برند آفلاین شما باشد و برعکس؛ تا یکدیگر را تقویت کنند،همچنین سایت‌ها و شبکه‌هایی که شما به صورت آنلاین در آن‌ها فعال هستید،باید همدیگر را تبلیغ کنند،برای مثال در صفحه‌ی لینکدین خود، اسلایدهایی از یک سخنرانی قرار دهید و برنامه‌های سخنرانی را در وبلاگ خود تبلیغ کنید،شبکه‌ اجتماعی و فعالیت آنلاین، ابزار مناسبی برای انجام این کار هستند.

۵- توسعه ارتباطات:

بعد از اینکه، کارهای مقدماتی را انجام دادید وقت آن است که قدم‌های مهم‌تری بردارید،ارتباطات خود را گسترده‌تر کنید تا حوزه‌های دیگر را دربرگیرد و برند شخصی شما را به دیگران بشناساند.

 

 

 

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر
مشاور ایزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *