پرسونا

◊پرسونای خریدار (که گاهی به آن پرسونای بازاریابی نیز می‌گویند) نشان‌دهنده‌ی خصوصیات فرضی و کلی مشتری‌ ایده‌آل شماست،با تعیین پرسونا می‌توانید در بخش‌های بازاریابی، فروش،تولید و خدمات،مشتری ایده‌آل و مطلوب خود را بیابید و با آنها هم‌چون انسان‌های واقعی ارتباط برقرار کنید،درک عمیق و درست پرسونای خریداران برای تولید محتوا، توسعه‌ی محصولات، پیگیری فروش و هرآنچه به جذب و حفظ مشتری‌ مربوط می‌شود،ضروری است.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

حال که پرسونا اهمیت بسیار زیادی برای کسب‌وکار ما دارد چطور می‌توانیم پرسونا بسازیم؟

◊این پرسش اهمیت بسیار دارد،خبر خوب این است که ایجاد پرسونا چندان هم دشوار نیست، تنها کافی است پرسش درست را از افراد درست بپرسید و اطلاعات به‌دست آمده را به شکل مناسب ارائه کنید تا افراد فعال در کسب‌وکارتان بتوانند پرسوناهایی که ایجاد کرده‌اید مثل کف دست‌شان بشناسند.

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

توسعه‌ی محصول و خدمات‌

◊ایجاد پرسونای خریداران به شما کمک می‌کند مشتری‌هایتان (و مشتری‌های بالقوه) را بهتر بشناسید،بنابراین راحت‌تر می‌توانید محتوا، پیام‌رسانی،توسعه‌ی محصول و خدمات‌ را متناسب با نیازها، رفتار و دغدغه‌های گروه‌های مختلف ارائه دهید،به بیان دیگر،شاید بدانید که خریداران هدف نیازمند چه خدماتی هستند اما دقیقا نمی‌دانید چه نیازها و علائقی دارند؟خریداران ایده‌آل شما بیشتر چه سابقه‌ای دارند؟ برای اینکه بفهمید کدام خصوصیات بهترین خریداران را مشخص می‌کند باید جزئیات هر پرسونا را برای کسب وکارتان مشخص کنید.

مشتری‌های واقعی‌

◊می‌توانید بهترین پرسونای خریدار را براساس تحقیقات بازار و دانشی که از مشتری‌های واقعی‌ (از طریق پیمایش، مصاحبه و غیره) به‌دست می‌آورید، بسازید. بسته به نوع کسب‌وکارتان می‌توانید یکی دو پرسونا یا ده تا بیست پرسونا داشته باشید،اما اگر تازه وارد مبحث پرسوناسازی شده‌اید با تعداد کم آغاز کنید،اگر نیاز باشد در آینده می‌توانید پرسوناهای بیشتری بسازید.

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
پرسونا
Description
مشتری‌های واقعی‌ ◊می‌توانید بهترین پرسونای خریدار را براساس تحقیقات بازار و دانشی که از مشتری‌های واقعی‌ (از طریق پیمایش، مصاحبه و غیره) به‌دست می‌آورید، بسازید. بسته به نوع کسب‌وکارتان می‌توانید یکی دو پرسونا یا ده تا بیست پرسونا داشته باشید،اما اگر تازه وارد مبحث پرسوناسازی شده‌اید با تعداد کم آغاز کنید،اگر نیاز باشد در آینده می‌توانید پرسوناهای بیشتری بسازید.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *