لوگو

پرداخت بر مبنای عملکرد:

پرداخت بر مبنای عملکرد در متن ذیل دنبال کنید:

 

*1رویکرد مناسب برای پرداخت به کارکنان اینست که اساس پرداخت به آنان،به عملکرد آنها با1تأکید ویژه بر خروجی و در آمد سازمان بستگی داشته باشد.

*نیم نگاهی به میزان پرداخت در بازار و رقبا داشته باشید.هنگامیکه کارکنان احساس میکنند که آنچه که از سازمان دریافت میکنند،کمتر از ارزش واقعی آنهاست،تمایل زیادی به ترک سازمان پیدا میکنند.

*در بسیاری از شرکتها کارکنان نمیدانند عملکردشان چه نقشی در موفقیت کلی سازمان دارد در ضمن تعیین ارتباط اهداف عملکرد جزئی با اهداف سازمانی به امری دشوار تبدیل شده است اما استقرار خطوط روشن که بطور واضح ارتباط بین عملکرد واهداف مشترک رانشان دهد،میتواند چنین مشکلاتی را جبران کند‌.

*بکارگیری تکنولوژی های کارآمد جهت استقرار فرایندها بر مبنای هدف که می‌تواند برای انعطاف پذیرکردن انطباق فرهنگ سازمان به کار برده شود،میتواند این امر را ساده کند.

*با ایجاد ارتباط روشن بین مدیریت بر مبنای اهداف و مدیریت بر مبنای عملکرد،ارتباط روشنی بین اهداف مشترک وهمکاری فردی به وجود میاید.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *