لوگو

۳ راه افزایش وفاداری مشتری کسب‌وکارها

مسلماً وفاداری مشتری، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کسب‌وکارهای امروزی است.

 

تکرار فرآیند خرید و کسب‌وکار سبب علاوه‌ بر اینکه سبب رونق کسب‌وکار و تحقق اهداف مالی و بازاریابی کسب‌وکار می‌شود، سبب می‌شود تا از طریق بازاریابی و تبلیغات دهان به دهان مشتریان بیشتری به کسب‌وکار جذب شوند، که نتیجه آن افزایش وفاداری مشتری و داشتن مشتریان وفادار می‌باشد.

 

از دست دادن مشتری و کاهش وفاداری مشتری سبب می‌شود که کسب‌وکار با مشکلاتی مواجه شود که ممکن است بقای کسب‌وکار را تحت شعاع قرار دهید. در این نوشته سه نکته وجود دارد که می‌تواند سبب افزایش وفاداری مشتری شود. کافی است این نکات را فرا گرفته و در کسب‌وکار خودتان عملی کنید.

یکی از مواردی که سبب سرپا بودن سازمان ها و شرکت ها و کارخانجات میگردد همین مبحث وفاداری مشتری می باشد،عموما شرکت هایی که دارای مشتریان وفادار هستند در زمان مشکلات اقتصادی و رکود کمتر به مشکل بر میخورند.این موضوع  در کشور نیز قابل رویت می باشد.

 

جهت مشاور ایزو و بحث های مدیریتی می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.

02177942240-77959675

مشاور ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *