لوگو

 وظایف اصلی مدیریت

وظایف اصلی مدیریت قسمت سوم :

قسمت سوم

۳ – استخدام (یا به کار گماردن)
هر سازمانی برای اینکه بتواند به اهداف خود دست پیدا کند باید بتواند تا نیروهای انسانی مناسبی را برای نقش‌های خالی در سازمانش استخدام کند.

▫️هزینه اسختدام اشتباه کارمندان بسیار زیاد است، به همین دلیل فرایند استخدام یکی از اصلی‌ترین و احتمالا مهم‌ترین وظایف مدیریت محسوب می‌شود.

استاندارد ایزو 14001 مربوط سیستم مدیریت زیست محیطی می باشد جهت مشاوره ایزو 14001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

▫️اگر یک مدیر بتواند پست‌های سازمانی خود را به خوبی مشخص کند و شرح وظایف و نیازمندی‌های آن‌ها را تدوین کند، می‌تواند فرد مناسبی را برای پر کردن موقعیت شغلی موجود انتخاب کند.

▫️فردی که بتواند سازمان را در رسیدن به اهدافش یاری کند.

استاندارد 45001 استاندارد مرتبط با سیستم ایمنی و بهداشت زیست محیطی میباشد جهت مشاوره ایزو 45001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

۴ – رهبری

برای مفهوم رهبری در سازمان تعاریف بسیاری وجود دارد.

▫️رهبری به معنای تاثیرگذاری بر افراد است تا آن‌ها بتوانند فعالیت‌های خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهند.

▫️مدیر در نقش رهبر به کارمندان کمک می‌کند تا کاملا از روی علاقه و با ذهن و عاطفه خود، کارها را انجام دهند و از روی اجبار در سازمان کار نکنند.

▫️یک مدیر باید بتواند در کارمندان خود انگیزه ایجاد کند، ارتباطات آن‌ها را تقویت کند، به آن‌ها اهمیت بدهد و همچنین دارای ابتکار، پشتکار کافی، بینش و تمرکز باشد.

جهت مشاوره EFQM با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

شماره های تماس:02177959675    02177942240

 

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *