واقعیت افزوده در بازاریابی
واقعیت افزوده در بازاریابی را دنبال بفرمایید؛
بُعد سوم
با بازاریابی واقعیت افزوده بُعد سومی به تلاشهای بازاریابی شما افزوده میشود.
این استراتژی احتمالا گرانترین گزینه از میان استراتژیهای بازاریابی موجود در این فهرست به شمار میآید.
با این وجود، بازاریابی واقعیت افزوده یک گزینه آیندهنگرانه محسوب میشود.
بازاریابان واقعیت افزوده راههای مختلفی را از تورهای مجازی گرفته تا تبلیغات ارزش افزوده دنبال میکنند تا توجه مشتریان را با وجود یک محیطی رقابتی شدید در فضای سهبعدی جلب نمایند.
جهت مشاوره ایزو و مشاوره مدیریت می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.
02177942240-77959675
مشاور ایزو 9001 تخصص ماست.
گواهینامه CE با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.