لوگو

 هنر اعتماد به نفس

هنر اعتماد به نفس: زبان بدن
:“مای وست”، بازیگر و خواننده آمریکایی، همیشه سخنی برای گفتن داشت، برای مثال او می‌گفت “من با دو زبان حرف می‌زنم، زبان بدن و زبان انگلیسی.”
صحبت کردن بدون استفاده از کلمات ممکن است به عنوان پدیده‌ای بی‌سابقه به نظر برسد. با این حال حقیقت این است که بدن شما دارای واژگان نامتعارف خود است.
اخذ ایزو معتبر به سازمان ها در جهت رشد تعالی و افزایش بهره بری کمک شایانی میکند.
به هر شکلی که می‌ایستید، هر نگاهی که می‌کنید، علامت‌ها زیادی را از خود نشان می‌دهید (نشانه‌های مثبت و منفی). بدن خود را به عنوان یک برنامه در نظر بگیرید که دائما پیام‌های دیداری رمز‌گذاری شده‌ای را ارسال می‌کند.
ما در این مقاله می‌خواهیم که به شما کمک کنیم تا این رمزها را به وسیله شاخص‌های ساده زبان بدن رمزگشایی کنید.

 ارتباط چشمی

با احساسات نگاه کرده و هرگز به کسی خیره نشوید. یک تماس چشمی مستقیم با لبخندی بر روی لب‌هایتان نشان‎ دهنده اعتماد به نفس شما است، درحالی که چشم برداشتن و یا به پایین نگاه کردن نشان دهنده خجالت کشیدن، تسلیم شدن یا شرم داشتن است.
جهت مشاوره ایزو 9001 با کارشناسان متخصص در این زمینه تماس حاصل فرمایید .
 حالت چهره

داشتن یک چهره آرام (اشاره به لبخند زدن) شخصیتی دوست داشتنی از شما را منتقل می‌کند. چپ چپ نگاه کردن، بیش از حد پلک زدن یا تکان دادن ابرو می‌تواند نشانه عصبانیت باشد.

 گفتار

به طور هماهنگ و مختصر صحبت کنید تا اعتماد به نفس خود را نشان دهید. یک سخنرانی سریع ممکن است باعث شود دیگران فکر کنند شما در حال گفتن سخنانی نامربوط هستید.

 تُن صدا

صدای خود را معتدل نگه دارید. با تن صدای پایین حرف زدن ممکن است باعث شود زیر لب سخن بگویید و اگر با تن صدای بالا صحبت کنید، ممکن است منجر به فریاد زدن شما شود.

دست‌ها و حرکات

از حرکاتی هدفمند و سنجیده استفاده کنید. دست به سینه ایستادن، نگه‌داشتن دستان در پشت خود یا ضربه زدن با انگشت، نشان دهنده حالت‌ دفاعی، خجالت کشیدن و خسته شدن است.
یاده سازی سه استاندارد ایزو 14001 ایزو 45001 و ایزو 9001 که سیستم مدیریت یکپارچه نامیده میشود سیستم بسیار مفید برای سازمان هاست جهت مشاوره سیستم مدیریت یکپارچه با کارشناسان در این زمینه تماس بگیرید .
 دست دادن

محکم دست دادن با حالتی مستحکم که نه دردآور و نه سست باشد می‌تواند حس اعتماد به نفس را انتقال دهد.

 طرز ایستادن یا نشستن

نشستن یا ایستادن با پاهایی صاف بر روی زمین و شانه‌هایی کشیده به سمت عقب نشان دهنده آمادگی و اعتماد به نفس است.

 پاها

لرزاندن یا تکان دادن بیش از اندازه پاها و روی هم گذاشتن پایتان می‌تواند طیف وسیعی از علامت‌های منفی را از شما منتشر کنند، که این علامت‌ها می‌توانند نشانه‌ عصبی بودن و نداشتن اعتماد به نفس باشد.

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *