هفت توصیه مدیریتی برتر

هفت توصیه مدیریتی برتر را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

 قسمت بعدی
۲- ریتم کاری‌تان را پیدا کنید.

♦ بهترین کار برای انجام پروژه‌های بزرگ این است که آنها را به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم کنید و در گام اول سراغ مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بخش آن بروید.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
سرعت انجام کارها

♦ این کار باعث می‌شود ریتم کاری و سرعت انجام کارهایتان در اختیار خودتان باشد و از سویی دیگر پس از به پایان رساندن بخش اول یک پروژه، خیالتان راحت است که قسمت عمده کار را انجام داده‌اید و با خیالی آسوده و سر فرصت به سراغ بخش‌های کوچک بعدی می‌روید.

۳ – کارهای مشابه را در زمان‌های مشابهی انجام دهید.

♦ انجام دادن کارهای مشابه و تکراری در ساعات مشخصی از روز باعث می‌شود آنها به بخشی از فعالیت‌های زیستی بدن ما تبدیل شوند و به نوعی بدن ما به انجام دادن هرچه سریع‌تر و بهتر آن کارها عادت می‌کند.

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
توصیه دوم: نگرانی و تردید را متوقف کنید.

آنچه به شدت از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های یک مدیر می‌کاهد، وجود حس تردید و بدبینی او نسبت به دیگران و مهم‌تر از آن در مورد آینده است.

▫️بنابراین همیشه به همان چیزی فکر کنید که دوست دارید اتفاق بیفتد.

▫️نگرانی و تردید یک مدیر مانند سم مهلکی است که به تمام کارکنان سرایت می‌کند و آنها را از کار موثر باز می‌دارد.

توصیه سوم: ارزش‌ها را بر کمیت‌ها مقدم بدارید.

تحقیقات نشان داده انجام همزمان چندین پروژه و فعالیت به نتایج درخشان و مطلوبی منتهی نخواهد شد و کیفیت نهایی کارها را به شدت تنزل می‌بخشد.

البته این به آن معنا نیست که حتما خود را صرفا به انجام یک فعالیت یا اجرای یک پروژه محدود کنید، چراکه این کار باعث کند شدن سرعت پیشرفت امور می‌شود.

بهترین راهبرد در این میان عبارت است از تمرکز بر اولویت‌های موثر و کلیدی و انجام دادن همزمان دو یا سه پروژه‌ای که شما را تا حد زیادی به هدف نهایی‌تان نزدیک‌تر می‌کنند.

تجربه ثابت کرده افزایش کیفیت کار، چندین برابر افزایش کمی کارها موجب ارتقای بهره‌وری و کارآمدی کارکنان و کلیت سازمان می‌شود.

طبقه بندی کارها بر اساس میزان تاثیرگذاری شان بر ارزش افزایی و ارزش‌آفرینی برای سازمان موجب می‌شود، مهم‌ترین و موثرترین کارها در گام اول انجام شوند و فعالیت‌های غیرضروری و حاشیه‌ای به زمان‌های بعدی موکول شوند.

توصیه چهارم: با خودتان جلسات منظمی برگزار کنید!

یکی از بهترین و در عین حال عجیب‌ترین عادات مدیران و رهبران بزرگ این است که با خود جلسات منظمی برگزار می‌کنند و به اصطلاح «با خود خلوت می‌کنند».

▫️بنابراین توصیه می‌شود تمام مدیران حداقل هفته‌ای یک بار با خود جلسه بگذارند و در جریان این جلسات هم عملکرد پیشین و نقاط قوت و ضعف شان را بررسی کنند و هم برای انجام پروژه‌های آتی برنامه‌ریزی کنند.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
هفت توصیه مدیریتی برتر
Description
توصیه دوم: نگرانی و تردید را متوقف کنید. آنچه به شدت از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های یک مدیر می‌کاهد، وجود حس تردید و بدبینی او نسبت به دیگران و مهم‌تر از آن در مورد آینده است. ▫️بنابراین همیشه به همان چیزی فکر کنید که دوست دارید اتفاق بیفتد.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *