هر چیزی را به هرکسی بفروشیم

چطور هر چیزی را به هرکسی بفروشیم؟

چطور هر چیزی را به هرکسی بفروشیم؟با ما همراه بمانید:

قسمت اول

♦فروشنده موفق کنترل زیادی روی عملکرد خود دارد، به‌جای سرزنش کردن محصول، اوضاع بد اقتصادی و یا بازار کساد و یا نبودن تقاضای بالا و ازاین‌دست مسائل؛ تمام توجه خود را روی افزایش فروش و فروش موفق و صعودی متمرکز می‌کند.

جدا کردن مشتریان از پول‌هایشان

♦ازآنجایی‌که همواره فرآیند فروش با جدا کردن مشتریان از پول‌هایشان همراه است، بنابراین این هنر فروشنده موفق است که با ارائه ماهرانه محصول و با توجه به نوع نیاز مشتری از درد این جدایی کاسته تا آنجا که این جدایی شیرین منجر به رضایت مشتری و فروش محصولات و خدمات شود.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
بیشتر و بهتر بفروشید

♦در اینجا قرار است صرف‌نظر از هر آنچه می‌فروشید؛ قوانین و روندهایی ارائه شود که به شما کمک کند،” از امروز تا همیشه ” هر چیزی را بیشتر و بهتر بفروشید،این قوانین شامل موارد زیر می‌شود:

۱- همانند یک مشاور رفتار کنید.

♦اگر می‌خواهید فروشنده‌ای موفق باشید، باید سعی کنید اصلاً فروشنده نباشید.

♦بهتر است برای مشتری خود نقش یک همراه و کار بلد را ایفا کنید.

♦اجازه بدهید مشتری هنگام صحبت با شما احساس کند که دارد از یک مشاور و متخصص برای بهبود و توسعه کسب‌وکار خود راهنمایی و مشاوره می‌گیرد.

♦در این حالت شاید شما هم بهتر بتوانید به نقاط قوت و بهره‌وری محصول خود که مشتری تا این لحظه از آن آگاهی نداشته است، اشاره‌کنید.

♦پس خود را از موضع فروشنده خارج کرده و در مقام یک مشاور دلسوز وارد شوید.

♦حال خواهید دید که وقتی مایل به رفع مشکلات هستید مشتریان مشتاق‌تری خواهید داشت.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
هر چیزی را به هرکسی بفروشیم
Description
♦اجازه بدهید مشتری هنگام صحبت با شما احساس کند که دارد از یک مشاور و متخصص برای بهبود و توسعه کسب‌وکار خود راهنمایی و مشاوره می‌گیرد. ♦در این حالت شاید شما هم بهتر بتوانید به نقاط قوت و بهره‌وری محصول خود که مشتری تا این لحظه از آن آگاهی نداشته است، اشاره‌کنید. ♦پس خود را از موضع فروشنده خارج کرده و در مقام یک مشاور دلسوز وارد شوید.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *