هر چیزی را به هرکسی بفروشیم

چطور هر چیزی را به هرکسی بفروشیم:

قسمت پایانی

۹- آینده‌نگر باشید.

♦عمر حضور مشتری را کوتاه و فقط تا پایان فرآیند فروش تصور نکنید،فروشندگان موفق مسئولیت نتایج کارشان را به عهده می‌گیرند و حتی پس از فروش محصول به فروش محصول دیگری به همان مشتری فکر می‌کنند،پس به مشتری متعهد شوید و به او اعلام کنید که مشتاقید سایر محصولات و خدمات خود را برایش ارائه کنید.

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

♦از مشتری بپرسید مایل است برای آگاهی از نحوه خدمات پس از فروش و هر آنچه به این محصول یا محصولات مرتبط به حوزه فعالیتش ارتباط دارد، با استفاده از چه روشی اطلاع‌رسانی کنید.

فروشندگان موفق بیشتر در دسترس مشتری‌هایشان هستند

♦آنها می‌دانند ارتباط دائمی با مشتری‌ها به نگه‌داشتن آن‌ها کمک می‌کند، بنابراین، تماس‌های متنوعی با آنها برقرار می‌کنند.

♦آنها کارت تشکر، تولدت مبارک، و کارت تبریک سال نو برای مشتری‌ها می‌فرستند.

♦تلفن می‌کنند و زمان‌بندی قانونمندی جهت «در دسترس بودن» اعلام می‌دارند.

♦ریز قیمت‌ها را برای مشتری‌شان ارسال می‌کنند.

♦پیوسته مراقب‌اند راه‌های جدیدی را ایجاد کنند تا نامشان در ذهن مشتری حفظ شود.

۱۰- صبور باشید.

♦فروشندگان موفق برای دستیابی به هدف جدی هستند.

♦آنها می‌دانند چه می‌خواهند و برای دستیابی به آن نقشه می‌کشند.

♦آنها همچنین مشخص می‌کنند چگونه به اهدافشان دست می‌یابند، و هرروز بر آن مبنا پیش می‌روند.

اولین “نه”

♦پس با اولین “نه” که شنیدید، اولین باری که گوشی تلفن قطع شد و …ناامید نشوید.

♦حتی کمی سمج باشید و هرگز ناامید نشوید.

♦هرز گاهی شانس خود را دوباره امتحان کنید و به خودتان فرصت دهید یک‌بار دیگر محصول و خدمات خود را معرفی کنید.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
چطور هر چیزی را به هرکسی بفروشیم؟
Description
♦آنها کارت تشکر، تولدت مبارک، و کارت تبریک سال نو برای مشتری‌ها می‌فرستند. ♦تلفن می‌کنند و زمان‌بندی قانونمندی جهت «در دسترس بودن» اعلام می‌دارند. ♦ریز قیمت‌ها را برای مشتری‌شان ارسال می‌کنند. ♦پیوسته مراقب‌اند راه‌های جدیدی را ایجاد کنند تا نامشان در ذهن مشتری حفظ شود.
Author
Publisher Name
آریان گستز
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *