لوگو

نگهداري و تعميرات اتفاقي

 

در اين حالت معمو لاً خرابي ماشين آلات يا تجهيزات بصورت اتفاقي و تصادفي و خارج از هرگونه برنامه هاي پيش بيني شده بوقوع مي پيوندد .

هنگام وقوع اين اتفاق اپراتورمربوطه درصورت عدم توانايي رفع عيب طبق دستورالعمل راه اندازي، تنظيم،نحوه كار و رفع عيب اوليه مراتب رابه اطلاع سرپرست خود رسانده وايشان پس ازبازديد دستگاه نسبت به تكميل فرم درخواست كارهاي تعميراتي و درج اولويت انجام كار اقدام مي كند .

اين فرم به تاييد مسئول سالن رسانده شده ، و پس از تأييد به مسئول نت ارائه مي گردد.

مسئول نت پس از دريافت فرم بر مبناي اولويت كارمبادرت به پيگيري تعمير و سرويس دستگاه مي نمايد.

سپس در فرم مذكور وضعيت تعمير(در داخل يا توسط افرادي از خارج شركت) را مشخص كرده و شرح تعميرات ، زمان صرف شده افراد تعمير كار، قطعات تعويض شده و تاريخ شروع و پايان تعميرات ودرصورتيكه افرادي ازخارج شركت دستگاه را تعميركرده باشند نام ، آدرس محل كارايشان راقيدمي نمايد . و پس از تكميل فرم توسط مسئول نت مراتب را به واحد توليد اطلاع داده شده و دستگاه سالم به مسئول سالن در خواست كننده تحويل میشود. در فرم مربوطه خلاصه اي از اطلاعات و تعميرات انجام شده ثبت و به تفكيك هر دستگاه در فرم سوابق نگهداري درج مي گردد.

جهت مشاوره ایزو  مانند ایزو 9001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

مشاوره مدیریت تخصص ماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *