نکته های کوتاه مدیریتی
به نکته های کوتاه در بحث مدیریت ذر متن زیر دقت بفرمایید:
*پایهایترین اصل موفقیت در مصاحبه، اطلاع دقیق از جایگاه شغلی است. شما باید در مورد شرکت، کارفرما و موقعیت باز شغلی، بهخوبی تحقیق کنید. وبسایت سازمان موردنظر و اخباری که در مورد کسبوکار آنها منتشرشده را مطالعه کنید. نتایج موتورهای جستجو را در مورد نام شرکت و مدیر آن، بررسی کنید.
*تیمهایی که با موفقیت از دوران تحولات عبور میکنند، از افرادی تشکیل میشوند که علاوه بر عملکرد خوب، دارای تفکر و ذهنیت منحصربهفردی هستند. ذهنیتی که به آنها اجازه میدهد در مواجهه با شرایط عدم اطمینان، تمرکز و چابکی و خوشبینی خود را برای مدتزمان طولانی حفظ کنند. واقعیت این است که همهی کارکنان متخصص و سطح بالا، از چنین خصوصیتی برخوردار نیستند.
*تسلط بر خود، توانایی برای کنترل درون است یا به عبارتی داشتن تسلط بر روی خواستهها و علایق درونی. آنهایی که کنترل شخصی دارند میتوانند خواستههایشان را مدیریت کنند تا دچار کم خواهی یا زیاده روی نشوند.
*افرادی که بر خود کنترل لازم را دارند میتوانند زندگیشان را حفظ کنند. به عبارت دیگر قادر به انجام کارهای درست برای حفظ تعادل در زندگی خودشان هستند.
*جرج ادایر: “تمام چیزهایی که همیشه می خواستید، آن سوی ترسهایتان قرار دارند.”
جهت مشاور استراتژی و مدیریت می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.
02177942240-77959675
مشاور ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید