نکات مدیریت زمان 

نکات مدیریت زمان :چند نکته درباره مدیریت زمان

۱) به دیگران قول ۱۰۰% بدهید

که کاری را تا تاریخ معینی به اتمام خواهید رساند. قول دادن به دیگران در شما انگیزه ایجاد می کند.

۲) در مطالعه مجلات ،

به منظور صرفه جویی در وقت ، مقالات مورد نیاز خود را جدا کنید و برای مطالعه بعدی بایگانی کنید.

۳) تندخوانی را یاد بگیرید

تا بتوانید در مدت کوتاهتری مطالب بیشتری را مطالعه کنید.

۴) هر فعالیتی در جهت تقویت انضباط فردی برای استفاده بهتر از وقت

باعث تقویت سایر اصول انضباطی نیز می شود.

۵) با حذف تمام کارهایی که انجام آنها از اهمیت ناچیزی برخوردار است ،

می توانید کارهای خود را با سرعت بسیار بیشتری به اتمام برسانید.

۶) پیش از آن که یک کتاب را به طور کامل بخوانید ،

با ورق زدن و مرور سریع مطالب، سرعت خود را در خواندن کتاب بالا ببرید.

۷) از خواندن مطالب غیرضروری خودداری کنید.

اشتراک خود را با مجله ها و روزنامه هایی که به آنها نیاز ندارید قطع کنید.

۸) هنگامی که بسیار خسته اید،

به خانه آمدن و زود به رختخواب رفتن یکی از بهترین راه های استفاده از وقت است.

۹) هر روز مقداری از وقتتان را به این اختصاص دهید

که در مورد هدف های اصلی و واقعی خود و راه های بهتری که از طریق آنها می توانید روز به روز به هدف های خود نزدیک تر شوید فکر و تأمل کنید.

۱۰) رشد شخصیت ،

عامل اصلی صرفه جویی در وقت است. هر قدر انسان برتری شوید با صرف وقت کمتری می توانید به هدف های خود برسید.

۱۱) سعی کنید در تنظیم وقت ماهرانه عمل کنید.

۱۲) همیشه برای انجام کارهایتان جدول زمان بندی شده داشته باشید

و تمام کارها و قرار ملاقات ها را در آن بنویسید.

۱۳) هر کاری که انجام می دهید در واقع دارید وقتتان را می فروشید.

آن را ارزان نفروشید.

۱۴) راهکارهای مدیریت زمان ، قدرت قضاوت، پیش بینی ، اطمینان و انضباط فردی را افزایش می دهد.

۱۵)  ( تنظیم وقت ) بیش از هر چیز نیاز به انضباط فردی ، خویشتن داری و تسلط بر نفس دارد.

جهت مشاوره انواع سیستم های مدیریتی مانند مشاوره ایزو 9001 و اخذ ایزو با مشاوران ایزو و شرکت های معتبر مشاور سیستم های مدیریتی تماس حاصل فرمایید .

شاید همه شما این جمله را بارها از اشخاص مختلفی شنیده باشید که وقت نمیکنم ، زمان کم میارورم و .. براستی چرا بعضی از آدم ها زمان کم میارن و بعضی دیگر به راحتی به تمام کارهای خود میرسند قطعا جواب این سوال برمیگرده به مدیریت زمان اشخاصی که مدام از وقت نمیکنم صحبت میکنم عدم مدیریت زمان دارند و این موضوع باعث میشه تا در پیری حسرن زمان های از دست رفته رو بخورند . پس با استفاده از مقاله ها و کتابهایی که موجود ابتدا بیاموزیم چگونه زمانمان را مدیریت کنیم نت بتوانیم به نحو احسنت به تمام کارهای خود برسیم .

02177942240-02177959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *