لوگو

نکات مدیریتی

 

 

تبدیل شدن به رهبری ایده‌آل

یکی از تمرین‌های واضح برای تبدیل شدن به رهبری ایده‌آل، اتخاذ تصمیمات قاطع است. مهم نیست این تصمیمات در چه حوزه‌ای باشد، فقط باید روی آن‌ها جدیت کامل داشته و برای اجرایشان قاطع باشید. همیشه پیش از تصمیم‌گیری به‌خوبی تفکر کنید و مزایا و معایب کار را به‌خوبی بسنجید. هرچه در این کار زمان صرف کنید در آینده تصمیمات سریع‌تری خواهید گرفت. این تمرین به شما کمک می‌کند شخصیت خود را قوی‌تر و آگاه کنید و برای مسئولیت‌های آتی آماده باشید.

ورود به مسائل حاشیه ای

در مذاکره عدم ورود به مسائل حاشیه ای، ایجاد نکردن شاخ و برگ های فراوان، عدم بدقولی، متعهد بودن به حرف های زده شده و از همه مهمتر تدوین صورتجلسه های پایانی بسیار پر اهمیت است. شما باید قابلیت های فردی و توانایی های شخصی خود را برای یک مذاکره موفق به خوبی تقویت کنید و هرگز از مذاکره کردن نهراسید.

جیم ران (Jim Rohn)

، یک فیلسوف بزرگ در حوزه‌ی کسب‌وکار می‌گوید: «شما یا باید رؤیاهایتان را اصلاح کنید یا توانایی‌هایتان را افزایش دهید»اگر نمی‌توانید با راحتی و سرعتی که انتظار دارید به سمت اهداف‌تان حرکت کنید، باید مجموعه‌ی مهارت‌هایتان را بهبود بخشید. ممکن است معنای این حرف پرداختن به مهارت‌های شغلی‌تان باشد، اما پیشرفت واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که به زندگی‌تان نظم بدهید و برروی رشد فردی خود متمرکز شوید.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *