لوگو

نمونه قرارداد مشاوره ایزو

متن زیر اطلاعاتی را در مورد نمونه قرارداد مشاوره ایزو ازائه میدهد.

عموما برای ارائه خدمات مشاوره ایزو و یا سایر سیستم های مدیریتی موافقت نامه ای بین کارفرما و شرکت مشاور امضا میگردد که این قرارداد می بایست مشخص کنند تعهدات کلی مشاور و کارفرما باشد.

نمونه قرارداد مشاوره ایزو :

 موضوع قرارداد:

قرار داد خدمات مشاوره سيستم استاندارد

 مدت انجام پروژه:

مبلغ انجام موضوع قرارداد و نحوه پرداخت:

حقوق قرارداد:

 تعهدات مشاور برای مثال : 
  • مشاور حق واگذاري و ارجاع كل يا بخشي از اين قرارداد به ديگري را ندارد.
  • مشاور موظف است تمام اطلاعاتي را که در جريان انجام خدمات اين قرارداد تحصيل يا توليد مي کند محرمانه تلقي کرده و حداکثر تلاش خود را براي جلوگيري از دسترسي اشخاص غير مجاز به آنها به کار بندد. و همچنين مجاز به اشاعه اطلاعات به هر شکل و ساختاري نمي باشد. در هر صورت مشاور مکلف است به محض درخواست کارفرما نسبت به عودت اطلاعات باقيمانده يا امحاء آنها اقدام نمايد. ضمناً هر گونه بهره گيري از اين مدارک تنها با مجوز رسمي کارفرما مجاز مي باشد.
  • مشاور تعهد مي­کند کارشناساني را که در ارتباط با موضوع قرارداد به کار مي گمارد واجد شرايط لازم براي انجام فعاليتهاي موضوع قرارداد بوده و صحت خدمات اين کارشناسان به عهده مشاور مي باشد. همچنين مشاور متعهد است برنامه حضور در محل کارفرما را در جلسه افتتاحيه و معرفي پروژه به کارفرما ارائه دهد.
  • مشاور موظف به رعايت قوانين و مقررات حاکم در محل کارفرما مي باشد و در اين مورد قوانين و مقررات کارفرما بر نظرات پيشنهادي از سوي مشاور ارجحيت دارد .
  • مشاور موظف است انجام خدمات موضوع قرارداد را طبق ماده دو انجام دهد و در پايان اين مدت مشاور متعهد مي گردد مراحل انجام موضوع قرارداد را طبق مشخصات و شرح كار ذكر شده در قرارداد به طور كامل اجرا و طي تنظيم صورتجلسه با امضاء نمايندگان مشاور و كارفرما تحويل نمايد .
 تعهدات كار فرما برای مثال
  • معرفي فردي(یا افرادی) واجد شرايط و تمام وقت از پرسنل خويش با شناخت كافي از مباني علمي و اجرائي موضوع قرارداد، به عنوان نماينده مدیریت و مدیر تضمین کیفیت و مسئول ایمنی با اختيارات لازم وكافي براي پياده كردن موضوع قرارداد.
  • انجام فعاليت‌هاي تعيين شده از سوي مشاور بر اساس صورتجلسات و برنامه توافق شده طرفين قرارداد
  • رفع مغايرت‌هاي مشاهده شده و اعلام شده از سوی مشاور و آماده نمودن شركت جهت مميزي نهائي مطابق روش‌هاي ارائه شده.
  • انجام کلیه امور تایپ بعهده کارفرما می باشد.
  • تامین هزینه‌های مربوط به ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت بهبود و پیاده سازی سیستم های مدیریتی برمبنای استانداردهای مذکور در موضوع قرارداد و اجرای آن بر اساس توافقات انجام شده و بر اساس صورتجلسات تنظیم شده
  • کارفرما متعهد مي گردد همکاري لازم در برقراري جلسات، ارایه اطلاعات لازم و تخصيص وقت براي آن دسته از کارکناني که در فرآيند اجرايي پروژه نقش دارند، مبذول دارد و نسبت به تدارک محل برگزاري دوره هاي آموزشي، لوازم کمک آموزشي و پذيرايي از شرکت کنندگان اقدام نمايد.
  • تهيه جزوات دوره هاي آموزشي به عهده کارفرما بوده که پس از اخذ نسخه اصلي از مشاور نسبت به تکثير و آماده سازي آن

و سایر ماده های مورد نیاز قرارداد مانند فورس ماژور ، کسورات قانونی ، موارد اختلافی و …..

جهت ارائه خدمات مشاوره ایزو و سایر سیستم های مدیرتی مانند مشاوره ایزو 13485 با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

02177942240- 77959675

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *