لوگو

نقش های متمایز رهبران

◊هدف این مقاله تبیین و توصیف سبک هایی از رهبری است که سازمان وکسب و کار را در مسیر نوآوری مستمر قرار می دهند،به همین دلیل با مطالعه این مقاله شناختی دقیق تر از سبک رهبری سنتی و بوروکراتیک بدست خواهید آورد.

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.

رهبری زیرکانه Nimble Leadership

◊در دو شرکت PARC و Gore که هر دو از پیشتازان نوآوری به شمار می روند، سه نقش متمایز برای رهبران شناسایی شد،این نقش ها هر سه در یک سازمان و شرکت ایفا می شوند و الزاما باید هر سه نقش وجود داشته باشند تا سبکی زیرکانه و میانبر برای دستیابی به رهبری نوین – ویژه شرکت های نوآور- را کشف کنیم.

1)رهبران کارآفرینی Entrepreneurial Leaders

◊در سطح پایین سازمان می چرخند و یا متمرکز می شوند،برای مشتریان ارزش آفرینی کرده و محصولات و خدمات جدید خلق می کنند،کسب و کار را به قلمروهای ناشناخته سوق می دهند.

2)رهبران توانمندسازی Enabling Leaders

◊بر رده های میانی متمرکز می شوند. کارآفرینان و مبدعان را به منابع مالی، اطلاعاتی و نیروی انسانی می رسانند. به عبارتی دست دیگران را می گیرند.

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

3)رهبران معماریArchitecting Leaders

◊حول و حوش رده های بالای سازمانی پرسه می زنند. چشم خود را به کل صفحه بازی می دوزند و نظارت و پایش آن ها از نوع فرهنگی است نه سلسله مراتبی. نوآوری و انعطاف پذیری را تبدیل به یک نرم فرهنگی می کنند نه یک سری مقررات و دستورالعمل،داستان Self-Management از شکل گیری این سه نقش آغاز خواهد شد.

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *