لوگو

شناخت و تحلیل مولفه های فرهنگی طرفهای مذاکره

شناخت و تحلیل مولفه های فرهنگی طرفهای مذاکره را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:

 

انسان‌ها به واسطه‌ی شغل خود، تربیت خود، الگوهای ارزشی جامعه خود، باورهای خود، رفتارهای اطرافیان خود، پاداش‌ها و تنبیه‌های موجود در سازمان خود، ویژگی‌ و عادت‌های مدیران خود، به تدریج به مجموعه‌ای از رفتارها می‌رسند که هویت مشترکی دارند و آن را در میان اطرافیان خود نیز تقویت و ترویج می‌کنند.

ناآشنایی با تفاوتهای فرهنگی یا بی‌توجهی به این تفاوت‌ها، می‌تواند بر سرنوشت مذاکره های تجاری تاثیر جدی بگذاردTموارد زیر تنها چند مورد ساده از مصداق‌های اهمیت تفاوتهای فرهنگی در مذاکره تجاری هستند:

-مذاکره واحد تدارکات با واحد مصرف کننده در یک سازمان بزرگ
-مذاکره دفتر مرکزی با مدیران استان‌ها
-مذاکره یک شرکت برای اخذ یا تمدید نمایندگی یک شرکت خارجی
-مذاکره برای عقد یک قرارداد بین المللی (مثلاً #لیسانس یا #فرنچایز)

 

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر
مشاور ایزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *