مفهوم قیف فروش
مفهوم قیف فروش را در متن زیر دنبال بفرمایید:
قسمت بعدی
مشتری راغب تعیین صلاحیت شده از نظر اطلاعات هنگامیکه یک مشتری راغب برای اولین بار به سمت شرکت ما متمایل
میگردد، غالبا اطلاعات تماس خود را برای دریافت اطلاعات خاص و مفیدی ارائه میدهند، این مرحله را تحت نام پیشنهاد
بالای دهانه قیف فروش مینامند.
کتاب الکترونیکی
کتاب الکترونیکی یا مقاله از این دست اطلاعات مفید هستند که مشتری راغب، تمایل به دریافت آن دارد،خریدار شروع به
تحقیق برای پیدا کردن یک راه حل برای یک مشکل است،معمولا مشتریان حاضر در بازار از راهحلهای شرکت شما بی اطلاع
هستند.
مشتری راغب
در این مرحله، مشتری راغب به عنوان ماخذ اطلاعات و تحت عنوان ” مشتری راغب تعیین صلاحیت شده از نظر اطلاعات ”
شناخت میشود،ابتدا با طراحی یک صفحه، از کاربر خواسته میشود که با پر نمودن یک فرم ساده، لینک دانلود به ایمیل
کاربر ارسال شود، یا در صفحه بعد به وی نشان داده شود و بلافاصله کاربر به صفحه تشکر منتقل میشود.
اطلاعات اضافی
چند روز بعد مشتری راغب IQL ایمیل دیگری را با اطلاعات اضافی مرتبط با آنچه قبلا دریافت نموده است، دریافت خواهد
نمود،در فواصل مشخصی در آینده، چندین ایمیل مرتبط دیگر نیز ارسال خواهد شد.
با راهحلهای شرکت
در تمام مرحله بعدی (بعد از مرتبه اول)، مشتری راغب IQL از شرکت اطلاعاتی میگیرد تا با راهحلهای شرکت آشنا شود تا
بفهمد که چگونه میتوان مشکلات (مرتبط با دانلود انجامشده) وی را حل نمود،در مراحل بعدی معمولا مواردی مانند وبینار
رایگان، مطالعه موردی، نمونه رایگان، فایلها و کاتالوگ ارسال میگردد.
سخن آخر
بسیاری از مشتریان راغب IQL که اطلاعات اولیه مورد نیاز خود را دریافت نمودهاند، هرگز به مرحله بعدی نخواهند رفت اما
باید ارتباط با آنان را حفظ نمایید.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین
حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.