معجزه سخن و کلام

معجزه سخن و کلام

معجزه سخن و کلام را می توانید در متن زیر دنبال بفرمایید:

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

روش برخورد درست با افراد ناراضی!

←چندی پیش که به مطب یک دکتر مراجعه کردم روش درست برخورد با افراد ناراضی را به طور عملی دیدم،حدودا یک ساعتی بود که به همراه چند نفر دیگر در اتاق انتظار نشسته بودیم و خبری از دکتر نبود.

بی صبرانه

←مردی که روبروی من نشسته بود از منتظر بودن کلافه شده بود و تمام مدت یک سری مجله ی پاره پوره را ورق می زد و دائما در صندلی اش وول می خورد،بی صبرانه پاهایش را تکان می داد و هر چند دقیقه یک بار به ساعتش نگاه می کرد. بالاخره صبرش تمام شده و به طرف متصدی پذیرش رفت و محکم به شیشه ی اتاقکش ضربه زد.
او در را باز کرده و گفت:
بله آقا؟ می توانم کمکی کنم؟
مرد با تحکم گفت:
این چه وضعش است؟من ساعت سه وقت داشتم،الآن ساعت چهار است و هنوز دکتر را ندیده ام!

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

متصدی به جای هر گونه توضیحی گفت:

←مرحله ۱ (موافقت): حق با شماست آقا. شما ساعت سه وقت دکتر داشتید.
←مرحله ۲ (عذر خواهی): متاسفم که این قدر معطل شدید.
←مرحله ۳ (بیان دلیل): دکتر درگیر عمل جراحی شده.
←مرحله ۴ (اقدام): اجازه دهید به بیمارستان تلفن کنم و بپرسم چقدر طول می کشد کارشان تمام شود.
←مرحله ۵ (قدر دانی): متشکرم که موقعیت را درک می کنید و ممنونم که این قدر صبور هستید.

سخن آخر

←خشم آن مرد بعد از دیدن رفتار متصدی و شنیدن این جملات، فروکش کرد.
←در برابر چنین مهربانی و لطفی چه کار دیگری می توانست بکند؟

توضیح و توجیه

←بنابراین در برخورد با افراد ناراضی به جای تلف کردن وقتمان با توضیح و توجیه، تنها کاری که لازم است انجام دهیم روبه راه کردن اوضاع با بیان جملاتی درست و به موقع است.

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
معجزه سخن و کلام
Description
متصدی به جای هر گونه توضیحی گفت: مرحله ۱ (موافقت): حق با شماست آقا. شما ساعت سه وقت دکتر داشتید. مرحله ۲ (عذر خواهی): متاسفم که این قدر معطل شدید. مرحله ۳ (بیان دلیل): دکتر درگیر عمل جراحی شده. مرحله ۴ (اقدام): اجازه دهید به بیمارستان تلفن کنم و بپرسم چقدر طول می کشد کارشان تمام شود. مرحله ۵ (قدر دانی): متشکرم که موقعیت را درک می کنید و ممنونم که این قدر صبور هستید.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'