مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان

مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان

 

 

 

قسمت چهل و هشتم

-درخواست از مشتریان برای صحبت در مورد فروشگاه شما

-عقیده ساده درخواست از مشتریان برای گفتگو درباره فروشگاه شما امری اساسی تلقی می‌گردد، ولی هنوز بیشتر صاحبان فروشگاه‌ها به انجام این کار نمی‌اندیشند.

-صحبت درباره محصولات و خدمات، بخشی طبیعی از مکالمات روزمره افراد به شمار می‌روند.

-ممکن است فکر کنید بدون تشویق شما، مشتریان آماده و قادر به گفتگو درباره فروشگاه شما با دوستان، آشنایان و همکاران‌شان خواهند بود.

-این اتفاق در برخی موارد رخ می‌دهد، اما از نظر بیشتر افراد، پیام‌ها و آگاهی از فروشگاه شما، فکر و اطلاعات آن‌ها درباره کلیه محصولات و خدمات مصرفی روزانه‌شان را شامل می‌شود، به اضافه کلیه اطلاعات دیگری که بایستی هر روز کسب کنیم؛ کلیدهای اتومبیل کجا هستند، تمرین فوتبال چه موقع تمام می‌شود و غیره.

-به علاوه، برخی افراد فرض خواهند کرد که اگر به دنبال مشتری زیادی نیستید، پس حتماً نیازی ندارید.

-بنابراین، از مشتریان‌تان خواهش کنید تا درباره شما به روشی منطقی، به دوستانشان بگویند که در این صورت آن‌ها در فرصتی مناسب قادر به رشد فروشگاه شما خواهند بود.

-پیش از این با بیشتر مشتریان‌تان ارتباط برقرار کردید و می‌توانید با استفاده از این کانال از آن‌ها بخواهید و یادآوری کنید تا درباره فروشگاه شما با افراد شبکه اجتماعی خودشان صحبت کنند.

-به موجب بیشتر شیوه‌هایی که ما در قبل شرح دادیم، نه تنها فردی که درباره فروشگاه شما صحبت می‌کند،
بلکه افرادی که وی با آن‌ها صحبت می‌کنند را هم دقیقاً مشخص می‌کنید.

-این مهم‌ترین اطلاعاتی است که به چند دلیل بایستی بدانید.

-با مشاهده تعداد زیادی از مشتریان که پیام‌های درخواستی شما را پخش می‌کنند، می‌توانید به تاثیر تلاش‌های بازاریابی دهان‌به‌دهان پی ببرید.

-اگر از کانال‌های متعدد استفاده می‌کنید، می‌توانید کانال‌های مؤثر بر بازاریابی دهان‌به‌دهان را شناسایی نمایید و هربار که به مشتریان پاداش می‌دهید، میزان تاثیر آن پاداش‌ها بر پیام‌های دهان‌به‌دهان را بینید.

سخن آخر

به علاوه، هربار که به واسطه این پیام‌ها، مشتریان جدیدی را به فروشگاه جذب می‌کنید، می‌توانید فرآیند گفتگو با آن‌ها را شروع کرده و با امیدواری، آن‌ها را به مشتریان مهم ترویج دهان‌به‌دهان فروشگاه خود تبدیل کنید.

ادامه دارد…

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
مزایای بازاریابی دهان به دهان
Description
-پیش از این با بیشتر مشتریان‌تان ارتباط برقرار کردید و می‌توانید با استفاده از این کانال از آن‌ها بخواهید و یادآوری کنید تا درباره فروشگاه شما با افراد شبکه اجتماعی خودشان صحبت کنند.-به موجب بیشتر شیوه‌هایی که ما در قبل شرح دادیم، نه تنها فردی که درباره فروشگاه شما صحبت می‌کند،بلکه افرادی که وی با آن‌ها صحبت می‌کنند را هم دقیقاً مشخص می‌کنید.-این مهم‌ترین اطلاعاتی است که به چند دلیل بایستی بدانید.-با مشاهده تعداد زیادی از مشتریان که پیام‌های درخواستی شما را پخش می‌کنند، می‌توانید به تاثیر تلاش‌های بازاریابی دهان‌به‌دهان پی ببرید.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو گواهینامه ایزو گواهینامه CE آموزش ایزو