مدیریت و سطوح آن

مدیریت و سطوح آن

مدیریت و سطوح آن

مدیریت و سطوح آن را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:

قسمت سوم
این سطوح مدیریتی را می‌توان به سه دسته‌ کلی تقسیم‌بندی کرد:

۱ – سطح عالی
۲ – سطح میانی
۳ – سطح عملیاتی یا خط مقدم

مدیرانی که در هر کدام از سطوح مذکور به فعالیت مشغول‌اند، وظایف مختص به خود را دارند.

چرا مدیریت مهم است؟

مدیریت را می‌توان کلیدی‌ترین نقش در هر سازمان یا شرکت دانست.

کسانی که به شغل‌های دیگری مشغول‌اند، پس از اتمام ساعات کاری و تحویل نتیجه کار، وظیفه دیگری ندارند؛ ولی مدیر کسی است که هیچ‌گاه کارش به پایان نمی‌رسد و در همه حال باید به دنبال برداشتن گام‌های مناسب در راستای رسیدن به اهداف شرکت باشد.

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
دلایل اهمیت مدیریت به شرح زیراند:
کمک به دستیابی به اهداف تیمی:

مدیر فاکتورهای تولید را نظم و ترتیب می‌دهد، منابع را گردآوری و سازمان‌ دهی می‌کند و این منابع را به شکلی موثر با یکدیگر ترکیب می‌کند تا مسیر را برای رسیدن به هدف هموار کنند.

در واقع کسی که نقش مدیریت را به عهده دارد، فعالیت‌های گروهی را در راستای رسیدن به اهداف معین، هدایت می‌کند.

هدفی که در تمامی سازمان‌ها مشترک است، عبارت است از: جلوگیری از اتلاف زمان، پول و نیرو.

مشاوره استراتژی با آریان گستر
بهینه‌سازی استفاده از منابع:

مدیر موظف است که از تمامی نیروهای فیزیکی و انسانی در بهترین شکل ممکن خروجی بگیرد.

این امر به افزایش بازدهی کمک می‌کند.

شخصی که وظیفه مدیریت را به عهده دارد، باید از متخصصان، کارشناسان و سایر نیروهای کار به گونه‌ای استفاده کند که مهارت‌ها، دانش و تلاش‌های آن‌ها بیشترین سودآوری را داشته باشد و اتلاف به حداقل برسد.

اگر تمامی کارکنان و ماشین‌ها در بالاترین سطح عملکردی خود فعالیت کنند، هیچ نیرویی به هدر نخواهد رفت.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarcoشرکت آریان گستر

Summary
Article Name
مدیریت و سطوح آن
Description
کمک به دستیابی به اهداف تیمی: مدیر فاکتورهای تولید را نظم و ترتیب می‌دهد، منابع را گردآوری و سازمان‌دهی می‌کند و این منابع را به شکلی موثر با یکدیگر ترکیب می‌کند تا مسیر را برای رسیدن به هدف هموار کنند. در واقع کسی که نقش مدیریت را به عهده دارد، فعالیت‌های گروهی را در راستای رسیدن به اهداف معین، هدایت می‌کند. هدفی که در تمامی سازمان‌ها مشترک است، عبارت است از: جلوگیری از اتلاف زمان، پول و نیرو.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.