لوگو

مدیریت کردن منابع انسانی

متن زیر توضیحات مختصری در مورد مدیریت منابع انسانی ارائه می دهد .با ما همراه باشید.

مديريت منابع انسانی

امروزه مديريت منابع انسانی به یکی از مهمترين شاخه‌های مديريت تبديل شده و واحد منابع انسانی در سازمانها بيش از گذشته اهميت يافته است،اين واحد وظيفه دارد تا با در نظر گرفتن چشم‌انداز بلندمدت سازمان با صرف كمترين هزينه، بيشترين بهره‌وری را از كارمندان در راستای رسيدن به اهداف از پيش تعيين‌شده به دست آورد.

پيچيده‌تر شدن شرايط بازار

در گذشته شايد اهميت داشتن چنين واحدی به ويژه در سازمانهای متوسط و كوچک احساس نشده بود، اما امروزه با پيچيده‌تر شدن شرايط بازار و رقابت بر سر جذب بهترين استعدادها، مديريت منابع انسانی برای هر سازمانی مهم جلوه می‌كند.

سازمانهای كوچک

حتی سازمانهای كوچک كه تعداد كارمندان كمی نيز دارند، ترجيح می‌دهند، همان تعداد كم را از ميان بهترينهای صنعت خود جذب كنند تا سازمان آنها بالاترين بهره‌وری ممكن را داشته باشد.

سخن آخر

بنابراين، اهميت مديريت منابع انسانی امروزه ارتباطی با اندازه‌ سازمان ندارد و حتی زماني كه تعداد كارمندان به اندازه‌ی انگشتان دست هم نيست، لازم است مديريت بر آنها به شكلی اصولی و هدفمند صورت گيرد.

مدیریت منابع انسانی از مواردی است که امروزه با توجه به نیاز به نیروی کار متخصص و مناسب و همچنین مدیریت دانش کارکنان و افراد و از طرفی نیاز افراد به بقا و کمال ،نقش بسیار اساسی و مهمی را در کارخانجات و سازمان ها ایفا می نماید.

برای مشاور ایزو  و مشاوره مدیریت منابع انسانی با آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید.

مشاور  EFQM تخصص ماست.

02177942240-77959675

شرکت آریان گستر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *