مدیریت مشتریان ناراضی
مدیریت مشتریان ناراضی را می توانید در متن زیر مشاهده بفرمایید:
قسمت هفتم
۶- اجازه بدهید مشتری خودش را خالی کند.
– صبور باشید و اجازه بدهید مشتری شکایت خود را مطرح و عصبانیت خود را ابراز کند.
– وقتی خشم مشتری فروکش کرد میتوانید برای حل مشکل و پاسخ دادن به پرسش او اقدام کنید.
– با قطع کردنِ صحبت مشتری فقط موجب خشمگینتر شدن او میشوید.
-وقتی مشتریِ خشمگین در نهایت نفس عمیقی میکشد، شما باید همانطور که قبلا گفتیم ابراز همدردی با او را شروع کنید.
۷- مشکل را با مدیرتان در میان بگذارید
-اگر مشکلی بارها و بارها تکرار میشود بهجای آنکه هربار با آن مواجه شوید، در مورد بهبود فرایندها با مدیرتان صحبت کنید تا بروز آن مشکل در آینده به حداقل برسد.
-به این ترتیب بهتر میتوانید به مشتریان ناراضی کمک کنید و در عین حال از استرسهایی که ممکن است در آینده پیش بیاید نیز جلوگیری میکنید.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره استراتژی با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.