لوگو

مدیریت مشتریان ناراضی


قسمت بعدی

در ادامه فهرستی را ارائه می‌دهیم که شامل نکته‌های مهم و مثال‌هایی از چگونگی کمک کردن به مشتریان ناراضی و سپس راهنمایی‌هایی برای شماست تا بتوانید در برخورد


با این مشتریان استراتژی شخصی خودتان را داشته باشید.


۱- به مشتری اطمینان بدهید.

نخستین و مهم‌ترین کار این است که به مشتری اطمینان بدهید که به حرف‌های او گوش می‌دهید.


حتی اگر نمی‌توانید آنچه را می‌خواهند به آنها بدهید، دست‌ِکم کاری کنید اطمینان پیدا کنند که پیام‌شان به شما منتقل شده است.


متأسفانه بسیاری از مشتریان تجربه‌ی خوشایندی از تماس با مراکز خدمات پس از فروش در شرکت‌ها و سازمان‌ها ندارند.


شما باید نشان بدهید که به آنها توجه می‌کنید و واقعا قصد کمک دارید.


نمونه‌هایی از جملات اطمینان‌بخش:

کار درستی کردید که با ما تماس گرفتید.


لطفا ابتدا ماجرا را توضیح بدهید تا بتوانیم برای شما راه‌حلی پیدا کنیم.


جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


لطفا هر چیزی را که فکر می‌کنید به این مسئله مرتبط است به من بگویید.


-کاملا درک می‌کنم که چرا این مسئله برای شما آزاردهنده است.


-مشکل شما نگران‌کننده است، باید بفهمیم چرا این اتفاق افتاده است.


-همیشه سعی کنید به مشتری نشان بدهید که به حرف‌هایش گوش می‌کنید.


مشاوره استراتژی با آریان گستر


-جنبه‌های انسانی مسائل را نیز به یاد داشته باشید؛ اگر مشتری مضطرب است با او همدردی کنید.


-وقتی مشتری ناراحت و ناراضی است، هیچ‌چیز بدتر از این نیست که به او بگویید: «رایانه قبول نمی‌کند» یا «شرایط و ضوابط چنین اجازه‌ای نمی‌دهد».


ادامه دارد…


جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.


↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *