لوگو

هفت کار کمک کننده به مدیریت مجازی تیم در دوران دورکاری

هفت کار کمک کننده به مدیریت مجازی تیم در دوران دورکاری را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:

۱. انتظارات حرفه‌ای خودتان را باز تعریف کنید

در این شرایط دورکاری و فضای مجازی، باید انتظارات خود را از: شیوه‌ی جدید کار و انجام کارها را برای کارمندان مشخص کنید و حتما لازم است که انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید.

۲. در دسترس باشید

از پیام‌رسان‌های سریع استفاده کنید و پاسخ‌گو باشید. گفتگوهای جمعی تا حد ممکن با تماس تصویری باشد و کاری کنید که همه در جلسات مجازی حضور داشته باشند.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
۳. از یادگیری در حین آموزش حمایت کنید

می‌توانید در جلسات و گروه‌های مجازی برای کارمندان شرایط آموزشی فراهم کنید یا از کارمند خاصی بخواهید که نکات مهم کار را خلاصه‌نویسی کند و در اختیار سایر اعضای تیم قرار بدهد

۴. پشتیبانی دوسویه ایجاد کنید

کارمندان را به گروه‌های دو نفره تقسیم کنید و به هر یک از افراد مسئولیتی مشخص به عنوان مربی نسبت به همکار خود بدهید. از همه بخواهید تا روزانه روحیه‌ی کاری هم‌گروه هایشان را ارزیابی و آن‌ها را راهنمایی کنند.

۵. از همه بازخورد بگیرید

در شرایط دورکاری تشخیص روحیه کارمندان کمی مشکل است و باید از نشانه‌هایی مثل متن‌هایی که می‌نویسند، صدا و تصویرشان برای تشخیص وضعیت و در صورت نیاز کمک به آن‌ها استفاده شود.

مشاوره ایزو 17025 با آریان گستر
۶. خوش‌بین باشید

خوش‌بینی مسری است و رهبرانی که حس بهتری به آینده دارند، بهتر به اعضای تیمشان در بهبود شرایط کمک می‌کنند.

۷. احساس همدلی ایجاد کنید

به همه‌ی اعضای تیم تضمین بدهید که مهم‌ترین مسئله حفظ سلامتی آن‌هاست. کمک کنید همه دغدغه‌هایشان را به اشتراک بگذارن و همدیگر را حمایت کنند.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *