اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش را در متن زیر دنبال بفرمایید:

قسمت بعدی
زمان بندی هدفهای فروش

هدفهای فروش اعم از این که کمی یا کیفی باشند،به نوبه در مقاطع متفاوتی مطرح می‌شوند،این هدفها به اعتبار زمان به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

۱ – هدف های کوتاه مدت یا عملیاتی/ اولیه

۲ – هدف های میان مدت یا تاکتیکی/ رقابتی

۳ – هدف های بلند مدت یا استراتژیک/ رقابتی

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.

کلیه کارکنان فروش باید در جریان اهداف فروش قرار گیرند

ضمناً هریک باید برای خود اهداف کوتاه مدت،میان مدت یا بلند مدت تعریف کنند،تعیین هدف باعث می‌شود عناصر ستادی یا اجرایی فروش، از روزمرگی خارج شده و فروش مرتباً ارتقا یابد،وظیفه یک مدیر فروش، شفاف سازی و دسته‌بندی اهداف استراتژیک حوزه فروش است و باید هدفهای زمان بندی شده و شفاف را به همکاران خود القا نموده و در مسیر اجرا و دستیابی به اهداف در کنار تیم قرار گیرد.

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.

هدفهای رقابتی در فروش

هدفهای رقابتی یا competitive objectives ،هدفهایی هستند که با دستیابی به آنها،بنگاه اقتصادی به مزیت‌های رقابتی(competitive advantagement)دست می‌یابد و مزیت‌های رقابتی،مزیت‌های هستند که بنگاه اقتصادی را در عرصه رقابت و در مواجه و مقایسه با رقبا پیروز می‌گرداند،مانند قیمت پایین تر،کیفیت بالاتر،زمان تحویل کوتاه تر و رضایت مشتری بیشتر از رقبا.

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

هدفهای رقابتی در فروش

هدفهای رقابتی از جمله هدفهای استراتژیک هستند و معمولاً در کوتاه مدت حاصل نمی‌شوند و بالعکس هم در صورت وجود مزیت رقابتی،در بلند مدت بنگاه اقتصادی رقابت پذیر می‌شود؛یعنی می‌تواند در بلند مدت،فروش خود را افزایش دهد،سود بیشتری به دست آورد،سهم بازار خود را افزایش دهد،قیمت های خود را ثابت نگه دارد، استانداردها و کیفیت کالا یا خدمت خود را در درجه اول حفظ و سپس ارتقا دهد و بالاخره درآمد واقعی‌اش کاهش نیابد.

ادامه دارد…

 

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

 

Summary
Article Name
مدیریت فروش
Description
هدفهای رقابتی در فروش هدفهای رقابتی از جمله هدفهای استراتژیک هستند و معمولاً در کوتاه مدت حاصل نمی‌شوند و بالعکس هم در صورت وجود مزیت رقابتی،در بلند مدت بنگاه اقتصادی رقابت پذیر می‌شود؛یعنی می‌تواند در بلند مدت،فروش خود را افزایش دهد،سود بیشتری به دست آورد،سهم بازار خود را افزایش دهد،قیمت های خود را ثابت نگه دارد، استانداردها و کیفیت کالا یا خدمت خود را در درجه اول حفظ و سپس ارتقا دهد و بالاخره درآمد واقعی‌اش کاهش نیابد.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *