۵ راه موفقیت در مدیریت زمان

۵ راه موفقیت در مدیریت زمان را می توانید در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

قسمت بعد

با خواندن چند نکته، دریافتم که وسواس ما در مدیریت تقویم‌ کارهایمان در واقع حاصل از این است که تقویم‌هایمان، ما را مدیریت می‌کنند نه ما آنها را!

فهمیدم که این تفکر؛ که همیشه کمبود وقت دارم، درواقع مرا از رسیدن به جایگاه یک مدیر موثر باز می‌دارد،بسیاری از ما به ذهنیتی چسبیده‌ایم که؛ چطور زمان‌مان را مدیریت کنیم تا چگونگی پیشرفت و کارایی در زندگی را برای ما تعیین کند.

فیلسوفان یونانی

در اینجا چیزی را که گم کرده‌ایم، خواهیم یافت،فیلسوفان یونانی دو جنبه برای زمان تعریف می‌کنند: کرونوس( گاه‌شماری یا تقویم زمانی) و کایروس( همیشه بیانگر “زمان حال” است).

پیدا شدن موفقیت

کایروس در ویکی‌پدیا این‌گونه تعریف می‌شود: “لحظه در حال عبوری که در آن موقعیتی پیدا می‌شود که اگر بخواهیم موفقیتی به‌دست آید، باید به اجبار از آن استفاده کرد.”

کمبود وقت

چیزهای با ارزش زیادی در زمان ما وجود دارد ولی فکر می‌کنیم با وجود این کمبود وقت نمی‌توانیم زمان بیشتری پیدا کنیم،به بیان دیگر؛ یافتن زمانی از زمان‌های موجود که به کیفیت کارایی ما کمک کند بسیار ارزشمند است.

سخن آخر

در این جا ۵ راه را برای چگونگی استفاده از کیفیت زمان به جای مدیریت زمان ارائه می‌کنیم:

ادامه دارد…

 

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر
مشاور ایزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *