مدیریت دیجیتال مارکتینگ و وظایف کلیدی آن
بازاریابی طی دو دهه گذشته به طور قابل توجهی تحول یافته است. اکنون بازاریابی شبکه ای ، بازاریابی چاپی ، برندسازی ، بازاریابی مستقیم و صد راه دیگر برای فروش محصولات و خدمات شما وجود دارد در این بین، بازاریابی دیجیتال هم به یکی از روش های تأثیرگذار و رایج در کسب و کارها تبدیل شده است.
مدیر بازاریابی دیجیتال
یک مدیر بازاریابی دیجیتال باید در برنامه بازاریابی سازمان ، عناصر دیجیتال را برنامه ریزی و مدیریت کند،به عنوان مدیر ، وظیفه ایشان تمرکز بر مدیریت و کنترل تیم بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شرکت است،در شرکت های بزرگ با بیش از یک بخش بازاریابی ، مدیر بازاریابی دیجیتال باید با تیم بازاریابی چاپ و روابط عمومی هماهنگ باشد تا اطمینان حاصل شود که اهداف بازاریابی سازمان مرتبط و متمرکز باقی بماند.
جهت مشاور ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ:
تجزیه و تحلیل داده ها
گواهینامه CE اروپا از تخصص های ماست.
امور و برنامه ریزی تبلیغات از طریق پلتفرم های پولی و غیر پولی
مدیریت انواع روش های بازارایابی آنلاین : بازاریابی ایمیلی / بازاریابی موتور جستجو / مهارت های استفاده از ابزار های دیجیتال (مانند: GOOGLE ANALYTICS, SOCIAL MEDIAS INSIGHTS و …) / بازاریابی رسانه های اجتماعی / بازاریابی و توزیع محتوا/ بازاریابی موبایلی (اپلیکیشن) / بازاریابی ویروسی / بازاریابی بصری
تعامل با چشم اندازهای سازمان و پی بردن به اینکه مشتریان دقیقا به دنبال چه چیزی هستند
مدیریت منابع انسانی و مدیریت مالی
تدوین انواع برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی
آنالیز نتایج بدست آمده
برقراری ارتباط موثر با مخاطبان هدف جهت ارتقای وفاداری به برند
با شماره های زیر ارتباط برقرار بفرمایید:
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Instagram :@Aryangostarco
