77959675 - 02177942240

مدیریت دیجیتال مارکتینگ و وظایف کلیدی آن

بازاریابی طی دو دهه گذشته به طور قابل توجهی تحول یافته است. اکنون بازاریابی شبکه ای ، بازاریابی چاپی ، برندسازی ، بازاریابی مستقیم و صد راه دیگر برای فروش محصولات و خدمات شما وجود دارد در این بین، بازاریابی دیجیتال هم به یکی از روش های تأثیرگذار و رایج در کسب و کارها تبدیل شده است.

مدیر بازاریابی دیجیتال

یک مدیر بازاریابی دیجیتال باید در برنامه بازاریابی سازمان ، عناصر دیجیتال را برنامه ریزی و مدیریت کند،به عنوان مدیر ، وظیفه ایشان تمرکز بر مدیریت و کنترل تیم بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شرکت است،در شرکت های بزرگ با بیش از یک بخش بازاریابی ، مدیر بازاریابی دیجیتال باید با تیم بازاریابی چاپ و روابط عمومی هماهنگ باشد تا اطمینان حاصل شود که اهداف بازاریابی سازمان مرتبط و متمرکز باقی بماند.

جهت مشاور ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ:
تجزیه و تحلیل داده ها
گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.
امور و برنامه ریزی تبلیغات از طریق پلتفرم های پولی و غیر پولی

مدیریت انواع روش های بازارایابی آنلاین : بازاریابی ایمیلی / بازاریابی موتور جستجو / مهارت های استفاده از ابزار های دیجیتال (مانند: GOOGLE ANALYTICS, SOCIAL MEDIAS INSIGHTS و …) / بازاریابی رسانه های اجتماعی / بازاریابی و توزیع محتوا/ بازاریابی موبایلی (اپلیکیشن) / بازاریابی ویروسی / بازاریابی بصری

تعامل با چشم اندازهای سازمان و پی بردن به اینکه مشتریان دقیقا به دنبال چه چیزی هستند

مدیریت منابع انسانی و مدیریت مالی

تدوین انواع برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی

آنالیز نتایج بدست آمده

برقراری ارتباط موثر با مخاطبان هدف جهت ارتقای وفاداری به برند

 

با شماره های زیر ارتباط برقرار بفرمایید:
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
مدیریت دیجیتال
Description
تعامل با چشم اندازهای سازمان و پی بردن به اینکه مشتریان دقیقا به دنبال چه چیزی هستند مدیریت منابع انسانی و مدیریت مالی تدوین انواع برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی آنالیز نتایج بدست آمده برقراری ارتباط موثر با مخاطبان هدف جهت ارتقای وفاداری به برند
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *