لوگو

مدیریت در محل

رابطه عاطفی میان مدیران ژاپنی و کارمندان به قدری وسیع است که هیچ مدیری در موسسات ژاپنی در یک مجموعه دفتری دورافتاده و پشت درهای بسته مخفی نمی گردد،بلکه همراه با کارمندان خود در قسمتهای مختلف کارخانه به فعالیت می پردازد و از انجام امور و مشکلات و نواقص کار،آگاه می گردد،این شیوه رهبری، «مدیریت در محل» نامیده می شود.

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.

مدیر بزرگترین شرکت ژاپنی

«هوندا»،مدیر بزرگترین شرکت ژاپنی پس از جنگ جهانی دوم معتقد است که:« در کف کارخانه دانش بیشتری وجود دارد تا در دفتر کار»مدیران ژاپنی می دانند که دشواری های کارخانه به ندرت در پشت میز یا در اتاق کنفرانس حل می شود.

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

به آنان توصیه می گردد:

«جایی بروید که عمل باشد »،مدیران به محل پدید آمدن مشکل در کارخانه می روند تا به طور دست اول آن را مشاهده کنند،در آنجا، آنان واقعا” می توانند بخش ناقص کار را لمس کنند و با همکاران درگیر در این دشواری صحبت کنند،تنها پس از آن است که مدیران می توانند به طور موثر به حل مشکلات کمک کنند.

 

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *