مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک استراتژی مهم برای سازمان ها می باشند که در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک استراتژی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان و مشتریان بالقوه است. سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا به مشتریان متصل شوند، روند را ساده تر کرده و سودآوری را افزایش دهند، CRM به کاربران کمک می کند بر روابط سازمان خود با افراد خاص از جمله مشتریان، کاربران خدمات، همکاران یا تامین کنندگان تمرکز کنند.
جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
CRM به عنوان فناوری:
این یک محصول فناوری است که اغلب در انبوهی از روابط تیم ها برای ثبت، گزارش و تجزیه و تحلیل تعاملات بین شرکت و کاربران استفاده می کنند،همچنین یک سیستم یا راه حل CRM نامیده می شود.
CRM به عنوان یک استراتژی:
این یک فلسفه کسب و کار در مورد چگونگی مدیریت ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه است.
CRM به عنوان یک فرآیند:
از این به عنوان یک سیستم کسب و کار تصویب شده برای پرورش و مدیریت این روابط بکار می رود، CRM یک کسب و کار را قادر می سازد روابط خود را با مشتریان، کاربران خدمات، همکاران، شرکا و تامین کنندگان تقویت کند. پیاده سازی روابط خوب و پیگیری چشم انداز و مشتریان برای خرید و نگهداری مشتری مهم است که در قلب عملکرد CRM قرار دارد.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
مشاوره استراتژی با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
شماره های تماس:02177959675 02177942240
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco