لوگو

مدیران چابک و مدیریت تغییر

◊مدیرانی که از چابکی کافی در مقابل تغییرات در تمام سطوح سازمان برخوردارند با استفاده از فرصت‌هایی مانند دور انداختن مدل‌های قدیمی و توسعه روش‌های جدید برای انجام کسب‌وکار،به تغییرات در محیط کسب‌وکار پاسخ می‌دهند.

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،

تعاملات روزمره

◊آن‌ها می‌کوشند تفکر در مورد تغییر را گسترش دهند و آن را در تمام فعالیت‌های خود،از ابتدایی‌ترین تعاملات روزمره تا پیچیده‌ترین استراتژی‌ها،تعمیم دهند،مدیران چابک در مقابل تغییر 5 رفتار یک‌پارچه را نشان می‌دهند که در کنار یک‌دیگر مزیت رقابتی برای سازمان را به وجود می‌آورند،این رفتارها عبارتند از:

به‌اشتراک‌گذاری هدفی قانع‌کننده و شفاف

◊هدف محافظ فعالیت‌هاست،چابکی در مقابل تغییر نیازمند پاسخی به سؤال «چرا؟» است،تا افراد بتوانند در مقابل غریزه طبیعی مقاومت در برابر تغییر مبارزه کنند،این پاسخ باید شامل مواردی معنادار و مهم باشد که دیگران را برای همراهی با این اهداف سازمان متقاعد کند.

آینده‌نگری و دیدن فرصت‌ها

◊بسیاری از رهبران این مساله را نقش مدیران ارشد می‌دانند. جهت تزریق چابکی در مقابل تغییر در فرهنگ سازمانی خود، مدیران سطوح میانی و رده پایین – که به بازارها، مشتریان و عملیات روزانه نزدیک‌تر هستند – باید به منظور دیدن فرصت‌ها در امور روزانه خود مورد تشویق قرار گیرند،آن‌ها باید جهت شناسایی الگوها و اقدام کردن دیدی فراتر از این ماه یا امسال داشته باشند.

مواردی که کار نمی‌کنند را بیابید

◊ضرب‌المثلی قدیمی می‌گوید خبر بد پخش نمی‌شود،طی ادغام یک شرکت خریداری‌شده یا حتی در ادغام داخلی بخشی‌های یک کسب‌وکار،اخبار بد وجود دارد که سازمان نیازمند یادگیری از آن‌هاست،ولی افراد باید به منظور یادگیری واقعی از نظر روان‌شناختی برای انتشار خبر خوب،بد و زشت احساس امنیت کنند.

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

ریسک‌پذیری محاسبه‌شده و آزمایش را رواج دهید

◊رابرت کندی، با نقل از جرج برنارد شاو، گفته است «افرادی وجود دارند که به امور به نحوی که هستند می‌نگرند و می‌پرسند چرا من در مورد چیزهایی که هرگز وجود نداشتند رویاپردازی می‌کنم و می‌پرسم چرا که نه؟» نخستین پاسخ به ریسک در سازمان‌های سنتی ما در اغلب موارد پرسیدن «چرا؟» است.

به دنبال شرکایی باشید که مرزها را پوشش می‌دهند

◊با افزایش پیچیدگی کارها، نیازمند تیم‌ها و همکاری‌های میان‌مرزی جهت ساخت محصولات، جذب کردن مشتریان و دست‌یابی به نتایج هستید،مدیران و سازمان‌های چابک در هنگام تغییر با جایگزینی واحدهای کاربردی و اصلی سازمان با سازمان‌های رسمی و غیر رسمی دیگر امکان جریان سریع اطلاعات و تصمیم‌گیری‌های فوری حول یک محصول، مشتری یا منطقه را فراهم می‌کنند.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarcoشرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *