ده راهکار UX برای مجاب کردن مشتری به خرید
ده راهکار UX برای مجاب کردن مشتری به خرید را در متن زیر می توانید مطالعه بفرمایید:
قسمت نخست
◊امروزه دیگر داشتن یک وبسایت یا اپلیکیشن زیبا و کاربرپسند برای جذب مشتری کافی نیست.
◊بلکه لازم است بتوانید مشتری خود را به خرید مجاب کنید.
◊جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
◊میبایست به صورت نامحسوس کاری کنید که باعث شود کاربران مسیر مورد نظر شما را پیش بگیرند بدون اینکه حتی متوجه این موضوع بشوند.
◊تکنیکهای بسیاری هم برای این منظور به وجود آمده است.
◊برای مثال یکی از این تکنیکها کمیابی است (یعنی به مخاطب این حس را بدهید که باید قبل از اینکه فرصت از دست برود کاری بکند).
◊یک تکنیک دیگر انحصار است.
◊سومین تکنیک هم استفاده از سند اجتماعی است (یعنی بکارگیری ذهنیّت قبیلهای ما انسانها).
گواهینامه CE اروپا از تخصص های ماست.
◊اما تکنیکهای متقاعد کردن مشتری به همین ۳ مورد ختم نمیشود.
◊روشهای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند، که البته به اندازه موارد ذکر شده مطرح نیستند و با اینحال میتوانند بسیار موثر واقع شوند.
◊ما در این مطلب قصد داریم ده تا از این تکنیکهای UX را برای شما نام ببریم و توضیح بدهیم که چگونه میتوانید از آنها برای بهینهسازی نرخ تبدیل خود استفاده کنید.
◊پس اگر دوست دارید در مورد روشهای بدست آوردن مشتریان بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.
ادامه دارد…
با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco