متدولوژی های بهبود

متدولوژی های بهبود

متدولوژی های بهبود:

  1. شش سیگما:

بهتر از قبل از انجام 6 سیگما روی فرایندها، TQM انجام شود. شش سیگما به معنای متوسط کیفیت است که در تلاش برای بهبود مطرح می شود. روشی نظام مند و داده گراست که برای حذف اشکالات و ایرادات در داده های آماری از تولید تا تحویل و … را شامل می گردد. ولیکن اصولا در فاز تحلیل وجهت تعیین فرصت ها از این روش استفاده می شود.

  1. تولید ناب:

این روش رویکردی مدیریتی است که بر روی 7نوع از اتلاف در سازمان تأکید دارد. (تولید بیش از حد، زمان انتظار، حمل و نقل، پردازش، موجودی حرکت و ضایعات)

  1. مدیریت کیفیت جامع:

بر روی مدیریت فرایندها کار می کند و  رویکردی TQM دارد. باعث بهبود مستمر، تمرکز روی منابع انسانی، فرهنگ و رضایت مشتری می شود.

  1. مدیریت بر مبنای فعالیت و هزینه یابی بر مبنای فعالیت:

روابط سببی مابین اجزای هزینه و فعالیت ها و نیز مابین فعالیت ها و منابع را ایجاد می کند.

  1. مدل بهبود عملکرد:

سه سطح عملکرد دارد: عملکرد سطح سازمان، محاسبه کارایی و عملکرد در سطح فرایند، محاسبه عملکرد در سطح فعالیت ها و مشاغل

 

برای مشاور ایزو و مشاور همین حالا با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

برای اخذ ایزو 9001 با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.