لوگو

قیف فروش و مشتری راغب

مطالبی را در مورد قیف فروش و مشتری راغب را در متن زیر دنبال بفرمایید:

قسمت بعدی
تشریح قیف فروش

-آگاه‌سازی، برقراری ارتباط مناسب با مشتری و سپس پیگیری فرایند ارتباطی، پایه و اساس قیف فروش برای مدیریت، حمایت و توزیع مناسب مشتری راغب هستند.

-توجه نمایید که گاه از واژه خطوط لوله فروش Sales Pipeline نیز به جای قیف فروش مورد استفاده واقع می‌شود.

-هر کسب‌وکاری دارای یک بازار هدف Target Market می‌باشد.

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

-تعداد بسیاری از افراد حاضر در یک بازار ممکن است با برند کسب‌وکار ناآشنا باشند، در این حالت ما با افراد ناآگاه از برند Unaware مواجه خواهیم بود.

-با فعالیت‌هایی نظیر بازاریابی و تبلیغات، اطلاعات کافی به افراد بازار هدف منتقل نماییم، آگاهی افراد از برند ما افزایش میابد.

-مخاطبین اکنون آگاه Aware هستند و اصطلاحا مشتری بالقوه Prospect محسوب می‌گردند.

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

-هرچه میزان آگاهی از برند بالاتر باشد، تعداد بیشتری از افراد به مسیر انتهایی قیف فروش نزدیک خواهند شد.

-از بین مشتریان بالقوه در بازار، آنانی که به هر نوع به برند (محصولات و خدمات) ما احساس علاقه می‌نمایند، اما هنوز تصمیم به خرید از ما نگرفته‌اید. چنین افرادی را مشتریان راغب Leads می‌نامند.

ادامه دارد…

 

 

 

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *