لوگو

قیف فروش و مشتری راغب

قیف فروش و مشتری راغب را در متن زیر دنبال بفرمایید:

قسمت بعدی
مشتری راغب Lead کیست؟

مشتری راغب ( مشتری خواهان، مشتری انگیخته، مشتری طالب ) Lead به فردی که رغبت (علاقه) به خرید محصول یا خدمتی را دارد اما هنوز تصمیم نگرفته که از کدام برند خرید نماید.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

پس مشتری در سطح خواسته است و امکان دارد که پول کافی برای تقاضای محصولات را داشته باشد.

مثال:

شاید در هنگام مشارکت در نمایشگاه، از تعداد زیادی از افراد مراجعه کننده به غرفه و یا از مراجعین به سایت خود، آدرس ایمیل دریافت نموده باشید،هنگامی که افراد در جستجوی یک کالا یا خدمت هستند، به تعدادی زیادی غرفه‌ و یا سایت سر می‌زنند، پس به یک مجموعه از محصولات از تولیدکنندگان مختلف علاقه نشان داده، اما هیچ‌یک از آنان را هنوز انتخاب ننموده است.

تحلیل Evaluate

اگر مشتری راغب به مرحله تحلیل و مقایسه معایب و مزیت‌های محصولات وارد شده تا یکی را انتخاب نماید، این مرحله “تحلیل Evaluate” نام دارد، مرحله‌ای که مشتری در حال سبک و سنگین کردن تمام برندهاست،مشتری راغب یک فرصت برای سازمان هست و اگر بتوان روی آن تاثیر مثبت گذاشت، حتما به مرحله بعد خواهد رفت.

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

انواع مشتری راغب تعیین صلاحیت شده در قیف فروش

از آنجا که مشتری راغب هنوز توسط هیچ فردی یا سیستمی تعیین صلاحیت یا مورد ارزیابی واقع نشده است، ما نمیدانیم که آیا روی حضور این فرد می‌شود حساب نمود یا خیر ( روی وب سایت، تماس تلفنی، حضور در نمایشگاه و… ).

آیا این فرد می‌تواند در آینده به مشتری ما تبدیل شود یا خیر؟

-پس از این تعیین صلاحتهای گوناگون است که مشتری به سطح پایین‌تری در قیف فروش حرکت خواهد رفت و به مشتری تعیین صلاحیت شده تبدیل ( یک فرصت ) تبدیل می‌شود.

-با وجود یک فروشنده حرفه‌ای، شانس تبدیل یک مشتری تعیین صلاحیت شده به خریدار بسیار بالا است.

 

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *